שנה בלבד לאחר שנחשף בעולם וחודשים ספורים לאחר שנחת לראשונה בישראל, ב.מ.וו iX3 החשמלי עובר עדכון. בכך הוא מיישר קו עם בני המשפחה בעלי מנועי בעירה פנימית שעשו זאת כבר לפני כחודשיים. חשיפה ציבורית תתקיים בתערוכת הרכב של מינכן בעוד כחודש, אל לישראל הוא צפויה להגיע רק כשנה מאוחר יותר, במהלך הרבעון השני של 2022.
מתיחת הפנים למרכב כוללת סבכת כליות גדולה במעט, פגושים בעיצוב שונה מלפנים ומאחור, יחידות תאורה קדמיות צרות יותר ואחוריות - עם תאורת לד - בעיצוב שונה. חבילת M ספורט וחישוקי "19 יוצעו מעתה כסטנדרט בכל הגרסאות, בעוד חישוקי "20 חדשים יוצעו כאופציה. ומכיוון שבידול המראה לא שכנע כנראה מספיק את הקהל, ב.מ.וו מחליטה לצרף עוד כמה סמלי i בצבע תכלת המסמלים את דגמי המשפחה המחושמלת - על מרכב הרכב ובסביבת הנהג.

מסך המולטימדיה שגדל ל-"12.3, יש מראה חדש לפתחי המיזוג וסידור שונה לפקדי המיזוג והשמע שביצעו הצרחה. הקונסולה המרכזית שבין המושבים עברה רה-ארגון ויש עיצוב שונה לבורר ההילוכים. במסגרת חבילת M ספורט יצורף גלגל הגה ספורטיבי למראה, מושבי ספורט יוצעו כסטנדרט עם ריפוד עור מחורר ונוספו גימורי אלומיניום שונים ברכב.
ביחידת ההנעה החשמלית לא חלו שינויים: ה-iX3 ישווק גם בעתיד עם המנוע המוכר בהספק 286 כ"ס, הנעה אחורית וזינוק ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות. סוללת 80 קוט"ש מספקת טווח נסיעה תיאורטי של 454 ק"מ. טעינת מהירה בקצב 150 קילוואט תוסיף 100 ק"מ לטווח הנסיעה תוך 10 דקות. או כפי שנהוג כיום לציין זאת: מהירות הטעינה תעמוד על 600 קמ"ש.