בקצרה:
  • מכונית הסאלון של לקסוס כאן לאחר עדכון קל
  • עיקר השינויים באבזור ובבטיחות
  • יחידת ההנעה ההיברידית - ללא שינוי
דור שביעי למכונית הסאלון היפנית הגיע לאולם התצוגה בישראל, לאחר שעבר מתיחת פנים. בין השינויים: שינויי עיצוב קלים, שיפורים למערכת המתלים ומערך נרחב מבעבר של עזרי בטיחות. מחיר הבסיס לדגם גבוה כעת ב-5,000 שקלים, ועומד על 295 אלף שקלים.
שינויי העיצוב מבחוץ כוללים הסבכה שונה במעט וחישוקי "18 חדשים. המרכב ופנים הרכב מציגים גוונים חדשים ומסך מולטימדיה חדש ("12.3) מוצב קרוב יותר (כ-10 ס"מ) לנהג כשהוא מוטה כלפיו בזווית גדולה יותר. הסיבה להקטנת המרחק היא מעבר למסך מגע, בנוסף למשטח השליטה המוכר בין המושבים הקדמיים.
בתחום הבטיחות זכתה ה-ES לתוספת מערכת סיוע להיגוי בתמרוני חירום, לצד שיפור מערכת תיקון הסטייה מנתיב. בקרת השיוט האדפטיבית מסוגלת כעת להאט את הרכב לקראת עיקול במידה ומהירות הנסיעה גבוהה מדי. היצרנית טוענת לשיפור בתחום הדינאמי הודות להקשחת המתלה האחורי וכיול מחודש של מערכת הבלימה.
הגרסה הבכירה מצוידת גם במערכת תאורה אדפטיבית חדשה בשם BladeScan AHS, שמבוססת על להבים מצופים במראה הממוקמים מעבר לפנסי הלד, ובכך מרחיבים את טווח התאורה של האורות הגבוהים. המערכת שהוצגה כבר ב-RX המחודש לא הגיעה איתו לישראל.
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי והיא זהה לזו המותקנת גם בטויוטה קאמרי וראב 4 - מערכת היברידית הכוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ומנוע עזר חשמלי, עם הספק משולב של 218 כ"ס וצריכת דלק מוצהרת של 18.8 ק"מ לליטר.

לעמוד לקסוס ES באתר iCar