בעוד שנתיים מהיום יוטענו מכוניות חשמליות ב-160 ק"מ של טווח תוך 5 דקות בלבד. ארבע שנים מאוחר יותר יוטען טווח זהה תוך שלוש דקות ובתחילת העשור הבא ניתן יהיה להוסיף כ-500 ק"מ של טווח בלא יותר משתי דקות טעינה. כך מצהירה היום (ג') יצרניות המכוניות החשמליות השוודית-סינית פולסטר מבית וולוו וג'ילי.
ויש נקודה מעניינת נוספת לקיצור זמן הטעינה. את הטכנולוגיה שתאפשר זאת תספק StoreDot הישראלית המתמחה בטעינת סוללות מהירה בתחום הרכב, בה תשקיע פולסטר ותצטרף בכך בין היתר לדיימלר-מרצדס, BP, וולוו, סמסונג, TDK ואחרות. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות יבדקו השתיים כיצד ניתן להאיץ את זמני הטעינה הארוכים כיום, ואיך ניתן לשלב טכנולוגיה שתאפשר זאת בדגמי פולסטר השונים.
לפי תומאס אינגנלת', העומד בראש יצרנית הרכב, החברה הישראלית, שנמצאת עדיין בשלב פיתוח הטכנולוגיה, עשויה לאפשר שימוש בטעינה סופר מהירה של דגמי פולסטר כבר ב-2026. יש להזכיר כי פולסטר אמורה הייתה להשיק את הארסנל המצומצם של דגמיה בישראל בימים אלה, אך דחתה את כניסתה לארץ לחודש ספטמבר הקרוב.
מודל 2 של פולסטר מבוססת את פלטפורמה משותפת לוולוו XC40, ומשווקת בשלוש גרסאות. הבכירה עם שני מנועים חשמליים, מצברי 78 קוט"ש וטווח רשמי של 480 ק"מ, המאפשרים כיום טעינה מהירה (150CD) וכ-80% תוך כ-30 דקות. הגרסה עם מנוע חשמלי בודד נהנית ממצברים זהים וטווח רשמי של 540 ק"מ. לגרסת הבסיס עם מנוע חשמלי קדמי צנוע ומצברי 64 קוט"ש יש 440 ק"מ טווח.
בפולסטר מבטיחים כי החל מהשנה יחשפו דגם חשמלי חדש בכל שנה, הראשון שבהם יהיה רכב הפנאי החשמלי 3. רכב פנאי במרכב קופה ובמידות קטנות יכונה "4" ויושק ב-2023, שנה לפני פולסטר 5 - מכונית GT ספורטיבית בעלת ארבע דלתות.