צמד דגמי ה-125 הספורטיביים של ימאהה, ה-R125 ו-MT125, עברו מתיחת פנים קלה שכוללת מספר עדכונים מהותיים, אם כי יחידת ההנעה שכבר עברה התאמה לתקינת יורו 5, נותרה ללא שינוי. שני הכלים זכו ללוח מחוונים דיגיטלי חדש וצבעוני בגודל "5 עם קישוריו בלוטות' ותאימות לאפליקציית MyRide של ימאהה, המאפשרת לאסוף ולהציג נתוני רכיבה שונים. חשובה לא פחות עבור הרוכבים הצעירים והלא מנוסים היא הוספת מערכת בקרת משיכה כסטנדרט. בנוסף קיבלו שני הכלים אפשרות להתקנת קוויקשיפטר.
2 צפייה בגלריה
ימאהה R125 - קרבי
ימאהה R125 - קרבי
ימאהה R125 - קרבי
בעוד MT125 לא זכה לשינויי עיצוב למעט סכמות צביעה שונות, R125 שהוצג ב-2019 זכה לרענון עיצובי מקיף עם פיירינג חדש ומסכת חזית בעלת יחידת תאורה מרכזית בהשראת ה-R7 שהוצג בשנה שעברה, כשגם הצביעות בכחול או בשחור הן בהשראת הסופרספורט בנפח בינוני של המותג. בנוסף, ובניגוד לאח העירום, ה-R125 קיבל גם משולשים עליונים חדשים וקלים יותר, לצד מתגים חדשים דומים לאלה של R1.
2 צפייה בגלריה
 ימאהה XMAX החדש
 ימאהה XMAX החדש
ימאהה XMAX החדש
לצד דגמי ה-125 מעדכנת ימאהה גם את משפחת קטנועי XMax הפופולרית. השינויים מתמקדים בעיקר בהיבט הקוסמטי, והקטנועים מציגים כעת חזית חדשה עם קצה מחודד דמוי האות X, לצד פנסי LED בהשראה עיצובית מה-TMax החדש שהוצג בשנה שעברה.
המושב עוצב מחדש בסגנון מדורג לשיפור תנוחת הרכיבה והוא מוצע כאופציה בריפוד דמוי עור. לוח מחוונים חדש כולל מעתה שני צגים דיגיטלים זה מעל זה. העליון בגודל "3.2 עבור מד המהירות והתחתון בגודל "4.2 בעל תצוגת מידע משתנה וקישוריות BT. מבחינה מכאנית לא עברו מנועי ה-XMax בנפח 125 ו-300 סמ"ק כל שינוי.