בקצרה:
  • סיוויק האצ'בק החדשה נראית פחות קיצונית מקודמתה
  • אין עדיין אופציה להנעה חשמלית נטול זיהום
  • שיווק באירופה בעוד שנה, בישראל לא נראה באופק
2 צפייה בגלריה
הונדה סיוויק
הונדה סיוויק
הונדה סיוויק
חודשיים לאחר שנחשף הדור ה-11 במספר של הונדה סיוויק סדאן, מציגה היצרנית היפנית גם את תצורת ההאצ'בק הדינמית יותר למראה. שיווק באירופה צפוי להתחיל רק בסתיו של 2022, כך שצפוי לחלוף עוד זמן רב עד שנפגוש את הדגם בישראל. מיבואנית המותג לישראל, חברת מאיר, נמסר כי אין כרגע צפי להגעה.
החזית דומה לזו של הסדאן עם קווים עגלגלים מאלו של הדור היוצא, אך השינוי הבולט נמצא בחלק האחורי בו יחידות התאורה מחוברות זו לזו עם ספוילר מתחת לקו השמשה וביטול השמשה המפוצלת הייחודית של הדור היוצא. עיצוב הפגוש מעודן יותר, פתחי האוורור המדומים הוסרו ויציאות המפלט הוסטו לצדדים.
2 צפייה בגלריה
הונדה סיוויק
הונדה סיוויק
הונדה סיוויק
תא הנוסעים זהה לעיצוב של גרסת הסדאן, עם מספר אלמנטים המזכירים דגמי עבר. יש לוח מחוונים דיגיטלי (אופציונלי) בגודל "10.2 ומסך מולטימדיה בגודל "7 או "9, הגדול מהשניים מציע גם קישוריות אלחוטית לממשקי אנדרואיד ואפל.
הונדה סיוויק האצ'בק תהיה קצרה ב-12.5 ס"מ לעומת גרסת הסדאן, אך ביחס לדור הקודם היא גדולה יותר. האורך עומד על 455 ס"מ (תוספת של 3 ס"מ), הרוחב כמע זהה (180 ס"מ) ובסיס הגלגלים נמתח על פני 273.5 ס"מ (עוד כ-4 ס"מ). כן נרשם קיצוץ של 2 ס"מ בגובה אך בהונדה טוענים לשיפור ניכר במרווח הפנים.
היצע המנועים כולל בשלב זה שתי אפשרויות בנזין: אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים עם 158 כ"ס, מוגדש בנפח 1.5 ליטרים עם 180 כ"ס. לשני המנועים משודכת תיבת שישה הילוכים ידנית או תיבה רציפה.
ברשימת האבזור ניתן לפגוש בין היתר משטח טעינה אלחוטי, תאורת לד מלאה וחישוקים קלים בקוטר "16 עד "18. מפרט הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית הפעילה גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, תיקון סטיה מנתיב וניטור שטחים מתים במראות הצד.

לעמוד הונדה סיוויק בקטלוג iCar