לראשונה ניתן לשכור את טסלה מודל 3 החשמלית. חברת אלדן תשכיר החל מעתה את דגמי החשמלית האמריקאית במחיר שינוע בין 585 ל-702 שקל ליממה בהתאם לדגם. בנוסף, החברה מספקת כרגע את המכוניות עם אפשרות לטעינה לכ-250 ק"מ חינם ליום בעמדות סונול EVI. מעבר לכך יחויב השוכר לפי תעריפי חברת הטעינה.
1 צפייה בגלריה
רכבי טסלה
רכבי טסלה
רכבי טסלה
(צילום: AP)
יש להזכיר כי בניגוד לרכבי בנזין ודיזל אותם יכול השוכר לתדלק בכל תחנת דלק ולשלם באשראי, טעינת מכונית חשמלית מורכבת יותר עבור לקוחות מזדמנים, שכן היא מחייבת להיות מנוי באמצעות אפליקציה או צ'יפ לאחת מחברות הטעינה. כל עוד מציעה טסלה ישראל שימוש חינם ברשת עמדות הטעינה המהירה שלה לבעלי הרכבים, יוכלו גם השוכרים ליהנות מההטבה.
בעבר ניתן היה להשכיר מכוניות חשמליות בחברת ליס פור יו שבבעלות קבוצת קרסו - ניסאן ליף ורנו זואי הנמצאת עדיין גם בציי רכב שיתופי בארץ, כמו אוטותל בתל אביב. טסלה מודל 3 תהיה החשמלית מודרנית וארוכת טווח ראשונה שמוצעת להשכרה בארץ. אלדן תהיה גם ראשונה להציע טסלה מודל 3 בליסינג, בשיתוף עם טסלה ישראל.
השנה צפויה חדירה משמעותית ראשונה של חשמליות לציי הליסינג. לעומת מאות חשמליות בודדות שנרכשו על ידן ב-2021, שנת 2022 צפויה להסתכם ברכישה של כמה אלפי חשמליות לציי הליסינג, מתוך 25-30 אלף חשמליות שצפויות להימכר השנה.