יבואנית הרכב יוניון מוטורס המשווקת בישראל את טויוטה, מזמינה 500 בעלי רכב הפנאי ראב 4 ששווקו כאן במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר אשתקד. בכלי הרכב האמורים התגלה חשש לסדקים בזרוע התחתונה של המתלה הקדמי, העלולים להתהוות - כך היצרנית - בתהליך הייצור. בעלי הרכב יוזמנו לאחד ממרכזי השירות המורשים להחלפת הזרוע, תיקון שייארך כשלוש שעות. מעוניינים לבדוק האם גם אתם צפויים לקבל הזמנה? כנסו לאתר היבואנית ובדקו זאת.
----------------------------------------
יבואנית הרכב לובינסקי, מזמינה 1,642 בעלי סיטרואן ג'אמפי שנמסרו ללקוחות בין החודשים מארס 2017 וינואר 2018. בכל כלי הרכב שיוזמנו תיבדק ובמידת הצורך תתוקן צנרת הבלימה בגלגלים האחוריים או אף תוחלף במידת הצורך. משך העבודה הצפוי עומד על כשלוש שעות וניתן לבדוק איזה כלי רכב יוזמנו לריקול באמצעות מוקד שירות הלקוחות 3038*.
1 צפייה בגלריה
סיטרואן ג'אמפי
סיטרואן ג'אמפי
סיטרואן ג'אמפי
----------------------------------------
מטרו מוטור, יבואנית קאוואסאקי, תזמין 1,250 כלי רכב מדגם קאוואסאקי מיול. לדברי החברה, בטרקטור המשא מדגם מיול-פרו 820 ו-1000 ששווק כאן בין השנים 2016 ו-2020 יש להחליף את ציר ההיגוי "עקב שחיקת אפשרית של שיניי ההזחה כתוצאה מהתקנה לא נכונה של המכלול". זמן הטיפול מוערך בכשעה ורבע ובעל רכב המעוניין לדעת אם יוזמן למוסך יכול לבדוק זאת באתר היבואנית או במוקד שירות לקוחות *9697.