בקצרה:
  • מתיחת הפנים לא מגיעה עם שינוי ביחידות ההנעה
  • הגודל המשולב של מסך המידע והתפעול - "33
  • היבואנית: עוד לא ברור מתי יגיע ארצה
מקצה שיפורים: קדילאק XT4, רכב הפנאי הקומפקטי של מותג היוקרה האמריקאי, עבר מתיחת פנים במסגרתה עודכן קלות המראה ושודרגו תא הנוסעים ומערך הבטיחות. באופן שחורג מהמקובל כיום בתעשייה, עדיין ללא חיזוק חשמלי ליחידת ההנעה. בסעיף המראה אפשר לציין יחידות תאורה חדשות מלפנים, שינוי קל לסבכה הקדמית ופגושים שונים בחזית ומאחור, שם גם השתנה מיקום פנסי הערפל.
עוד טכנולוגיות: תא הנוסעים עבר עדכון משמעותי הרבה יותר, כאשר מסך המולטימדיה בגודל "8 ולוח המחוונים האנלוגי של הדגם המוכר פינו מקום לצמד מסכי ענק, בגודל כולל של "33. המסכים החדשים ברזולוציה גבוהה דחקו מטה את פתחי המיזוג ומציעים מערכת הפעלה חדשה המבוססת על ממשק גוגל. זאת לצד הקישוריות המוכרת לממשקי אנדרואיד אוטו, אפל קארפליי ואמזון אלקסה.
עדכון נוסף למפרט נמצא באגף הבטיחות, שם תוצע כסטנדרט מערכת אקטיבית למניעת מעבר לנתיב לא פנוי (התרעה בלבד בדגם היוצא) וכן מערכות לזיהוי תמרורים ורוכבי אופניים בצדי הרכב, שיוצעו בצמד רמות הגימור הבכירות. באופן תמוה, גרסת הבסיס לא תציע בקרת שיוט אדפטיבית.
יחידת ההנעה נותרה דומה לזו של הדגם היוצא, עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 235 כ"ס, בשידוך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולהנעה קדמית או כפולה.
מה אנחנו חושבים: השוק האמריקאי התאהב ב-XT4 והפך אותו לאחד הדגמים הנמכרים ביותר בקבוצתו, מה שלא צפוי להשתנות גם לאחר מתיחת הפנים. הבשורה העיקרית היא הגדלה משמעותית של מסכי התצוגה בתא הנוסעים, וזה כנראה יספיק לקהל המקומי בצפון אמריקה. בישראל ה-XT4 עדיין משתרך מאחורי להיטי מכירות כמו וולוו XC40, אודי Q3, לקסוס UX ומרצדס GLA. וספק אם מתיחת הפנים תשנה זאת.