בקצרה:
  • זו כבר מתיחת הפנים השניה של רנו טראפיק
  • עם תא נוסעים חדש ועוד מערכות בטיחות
  • גם המחיר התייקר ב-4,000 שקלים
כשנתיים לאחר מתיחת הפנים הקודמת של רנו טראפיק, שבה עודכן העיצוב החיצוני והוחלפה יחידת ההנעה, מתחילה היבואנית לשווק בישראל את הוואן המסחרי לאחר שעבר מתיחת פנים נוספת - הפעם בעיקר עם שינויים למראה בפנים ושדרוג מערכות הבטיחות. במקביל, המחיר התייקר ב-4,000 שקלים ויעמוד על 252 אלף שקלים לגרסה עם חמישה מקומות ישיבה, או 254 אלף שקלים לגרסה עם תשעה מקומות ישיבה. גרסה מסחרית סגורה תגיע לאחר עדכון דומה בעוד מספר חודשים.
גם במראה החיצוני חלו שינויים קלים. מכסה המנוע כעת אופקי יותר והסבכה החדשה הפכה דווקא אנכית מבעבר, כנראה כדי להעניק לו חזות יותר דומיננטית. תאורת הלד צרה מבעבר וגם הפגוש הקדמי עודכן. שינויי העיצוב אחראיים לצמיחה מפתיעה במימדים - עוד 8 ס"מ לאורך הכללי (508 ס"מ) ופחות 3.6 ס"מ לגובה (193.5 ס"מ).
בפנים מדובר במהפכה של ממש. את הסגנון המסחרי-מיושן של הטראפיק החליף תא נוסעים מודרני למראה, שמזכיר את הקו הנוכחי של דגמי רנו הפרטיים. גלגל ההגה הוחלף, כל המתגים נמצאים בחזית, לוח המחוונים שונה ובמרכזו מחשב דרך עם מסך דיגיטלי בגודל "4.2. בנוסף, פתחי המיזוג שונים, משענות היד הורחבו ותאי האחסון חולקו מחדש.
בעוד היצרנית הציגה את הטראפיק עם מסך מולטימדיה מקורי צף, היבואנית תמשיך לחסוך ותשווק אותו עם מסך בהתקנה מקומית שצמח מ-"7 ל-"9. לרשימת האבזור נוספו גם מערכת אוטונומית לבלימת חירום והתרעה על סטיה מנתיב, שיאפשרו לשווק את הדגם ללא מערכת התרעה מקומית.
הטראפיק ימשיך להימכר עם מנוע הטורבו-דיזל המוכר בנפח 2.0 ליטרים, עם הספק של 170 כ"ס ומומנט של 38.7 קג"מ. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת-מצמדים עם שישה יחסי העברה וההנעה קדמית. ברנו לא מפרסמים את זמני התאוצה, אך מצהירים על מהירות מירבית שטיפסה ב-10 קמ"ש ל-186 קמ"ש בסך הכל.
במסגרת מתיחת הפנים גדל מיכל האוריאה בכ-5 ליטרים ל-24.7 ליטרים, צריכת הדלק השתפרה מ-12.8 ל-13.5 ק"מ לליטר וכושר הגרירה צמח בכ-450 ק"ג ויעמוד על 2,150 ק"ג.

לעמוד רנו טראפיק בקטלוג iCar