בקצרה:
  • רכב הפנאי המעוצב של מיצובישי עבר מתיחת פנים
  • היצע הגרסאות רחב מבעבר, כולל 4X4
  • כעת עם פחות ביצועים וכוח, אבל מחיר גבוה יותר
1 צפייה בגלריה
מיצובישי אקליפס קרוס
מיצובישי אקליפס קרוס
מיצובישי אקליפס קרוס
שנה חלפה מאז חשפה מיצובישי גרסה עדכנית לאקליפס קרוס, אך רק כעת היא מגיעה גם לישראל ותשווק כאן כשהיא נושאת תג-מחיר גבוה ב-5,000 עד 10,000 שקלים. בינתיים רק עם מנוע בנזין, גרסה היברידית-נטענת תצטרף במהלך השנה הבאה בעוד גרסת הנעה כפולה שחוזרת להיצע לאחר היעדרות של שנתיים.
מראה האקליס עודכן אם כי לא עבר שינויים דרמטיים, בעוד שבפנים השינוי מזערי עוד יותר וכולל מערכת מולטימדיה חדשה, אבל בהתקנה מקומית. עם מסך מגע בגודל "9 וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי לצד אפליקציית ניווט עצמאית של Waze.
מנוע הטורבו-בנזין המוכר, בנפח 1.5 ליטרים, איבד 11 כ"ס מכוחו ומשחרר כעת 152 כ"ס. בהתאם, הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ארוכה כעת ב-1.2 שניות ועומדת על 10.5 שניות. המהירות המירבית עומדת על 190 קמ"ש (10 קמ"ש פחות). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.1 ק"מ לליטר (10.6 בגרסת ההנעה הכפולה).
הקרוס המחודש ישווק בחמש רמות גימור שונות. גרסת הכניסה ("אינטנס", 155 אלף שקלים) כוללת חישוקי "18 (לעומת "16 בעבר), בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. ה"אקזקיוטיב" (160 אלף שקלים) מוסיפה בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, תאורת לד, כניסה והנעה ללא מפתח ובלם חניה חשמלי בעוד שלמערכות הבטיחות מתווספת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור.
גרסה חדשה בשם "פנורמיק" (171 אלף שקל) מוסיפה גג שמש פנורמי נפתח ואלף שקלים נוספים ("אינסטייל") יסדרו לכם ריפוד עור סינטטי, מושב נהג חשמלי וחימום למושבים הקדמיים. עם הנעה כפולה תעלה גרסה זו 181 אלף שקלים. רמת הגימור הבכירה ("פרימיום", 186 אלף שקלים) תוסיף ריפוד עור מלא, כוונון חשמלי גם למושב הנוסע, תצוגה עילית ודיפון דלתות דמוי עור.

לעמוד מיצובישי אקליפס קרוס בקטלוג iCar