חטיבת המסחריות של פולקסווגן מתחילה לשווק את הגרסה העדכנית לטרנספורטר, תחת הכינוי T6.1. הוא יוצע כבעבר בגרסאות נוסעים קראוול, מולטיוואן במרכב ארוך וקצר - המחירים צפויים להישאר ללא שינוי.
עדכון המראה צנוע וכולל יחידות תאורה שונות עם כיתוב שם הגרסה בקצה, סבכה קדמית גדולה מבעבר וחישוקים שונים. בפנים יש גלגל הגה שונה וצימוד Apple CarPlay ו-Android Auto למסך המגע שנותר בגודל זהה ("6.5) ושקע טעינה USBc (בודד בקארוול, שני שקעים במוליטוואן).
רשימת האבזור של המולטיוואן הבכיר בהיצע כולל גם בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, מצלמת נסיעה לאחור חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17 קלים. גרסת הייליין מוסיפה מסך מגע גדול יותר ("8), לוח מחוונים דיגיטאלי, ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים, שולחן מתקפל בין שורת המושבים השניה לשלישית ופתיחה חשמלית לדלתות הצד ולתא מטען.
השדרוג העיקרי הוא באבזור הבטיחות שכולל כעת כציוד תקני בכל הגרסאות (קארוול ומולטיוואן) בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת מקומית להתראה על סטייה מנתיב. המולטיוואן כולל גם שמירה על נתיב והתראת שטח מת (כולל תנועה חוצה מאחור).
כבעבר יוצע הטרנספורטר במרכב קצר (490 ס"מ אורך, 300 ס"מ של בסיס גלגלים) וארוך (530 ס"מ אורך ו-340 ס"מ בסיס גלגלים). גם יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי – 2.0 ליטר טורבו-דיזל בשתי רמות הספק – 150 כ"ס או 199 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד.