מותג MG הסיני של קונצרן SAIC מתכוון להרחיב את היצע הדגמים החשמליים אותם הוא משווק בבריטניה עם סטיישן משפחתית חדשה שנמכרה עד היום רק בסין. בתשובה לפניית Ynet אמרו ביבואנית לובינסקי כי בכוונתם לייבא אותה ארצה, אם תקבל הסטיישן תקינה אירופאית.
הדגם אותו מתכוונת MG להשיק בממלכה המאוחדת מבוסס על רווי (Roewe) מדגם Ei5 המשווק רק בסין. המידות קטנות יותר ממשפחתיות סטיישן מוכרות לנו, עם אורך של 454 ס"מ היא קצרה בכ-10 ס"מ מטויוטה קורולה TS, ובסיס הגלגלים שלה קצר ב-3.5 ס"מ (266.5 ס"מ). נפח תא המטען עומד על 479 ליטר, 117 ליטר פחות מהמשפחתית היפנית.
המנוע החשמלי של הסטיישן הסיני מפיק 116 כ"ס ומאפשר מהירות מרבית של 150 קמ"ש, אם כי יתכן שהגרסה שתשווק בבריטניה תקבל מנוע חזק יותר, אשר יגיע מה-MG ZS עם 143 כ"ס. גם כיול המיתלים עשוי להיות שונה במטרה להתאים להעדפות קהל אירופאי. כמו רכב הפנאי, גם היא מצוידת באפשרות לבלימה רגנטיבית עם שלוש רמות בחירה המופעלות באמצעות מתג בקונסולה שבין המושבים.
למצברים קיבולת של 52.5 קוט"ש והם מאפשרים טווח נסיעה רשמי של 420 ק"מ על פי תקן NEDC הישן, כלומר סביב 300 ק"מ בתקן WLTP העדכני. זמן הטעינה עומד על 8.5 שעות, אבל טעינה מהירה תאפשר מילוי ל-80% בתוך 40 דקות.