יונדאי מתחילה לשווק בישראל גרסת בסיס לסנטה פה, רכב הפנאי עם מקום לעד שבעה נוסעים יוצע לראשונה בשילוב מנוע בנזין והנעה קדמית. תג המחיר עומד 230 אלף שקל, נמוך ב-22 אלף שקל מגרסת הבנזין כפולת ההנעה.
מנוע הבנזין הוותיק של יונדאי, ארבעה צילינדרים בנפח 2.4 ליטר, מפיק 185 כ"ס ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית, בעלת הנעה קדמית. הוויתור על מערכת הנעה לגלגלים האחוריים, כמו גם הפחתת אבזור (על כך בהמשך), מאפשרים משקל עצמי נמוך בכ-100 ק"ג. נתוני ביצועים רשמיים לא פורסמו בינתיים, אך הם צפויים להיות דומים לאלה של גרסת ההנעה הכפולה – זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות ו-195 קמ"ש מרביים.
3 צפייה בגלריה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
(צילום: ניר בן זקן)
רשימת האבזור בגרסה זו מוותרת על חלון שמש ומושב נהג מתכוון חשמלית שמוצעים בגרסה כפולת ההנעה. בגרסת ההנעה הקדמית הרשימה כוללת מסך מגע ("7) עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבי השורה השנייה והשלישית וחישוקי "18 קלים.
3 צפייה בגלריה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
(צילום: ניר בן זקן)
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית (עם זחילת פקקים), התראת ערנות נהג, תאורה דינמית ומערכת מניעת שכחת ילדים, הכוללת גם חיישני תנועה שיפעילו צופר במידה וזיהו תנועה לאחר נעילת הרכב. נעדרים מהמפרט מערכת התראת שטח מת הכוללת גם מניעת כניסה לנתיב לא פנוי ופתיחת דלת כשהשטח אינו פנוי ובלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.
3 צפייה בגלריה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
(צילום: ניר בן זקן)