רשת עמדות הטעינה הייעודיות של טסלה בישראל הורחבה לאחרונה, עם עמדות חדשות בעפולה, מצפה רמון ואילת, כתוספת לתחנות שהיו החלוצות בישראל בחיפה ותל אביב. בסך הכל מופעלות כיום 28 עמדות טעינה מהירה, שש בכל אתר בקצב טעינה של 250 קילוואט, למעט מצפה רמון שמסתפקת בארבע בקצב של 150 קילוואט בלבד, פחות מרשת העמדות האולטרא-מהירות של אפקון, חלקן בקצב 175 קילוואט.
1 צפייה בגלריה
טסלה עמדות טעינה סופרצ'ארג'ר
טסלה עמדות טעינה סופרצ'ארג'ר
כך זה נראה בחו"ל - סוללת עמדות טעינה של טסלה
בשנה הקרובה מבטיחה טסלה ישראל להרחיב באופן משמעותי את פריסת העמדות, ומציינת כי כבר בחודשים הקרובים תחנוך עמדות מהירות בטבריה ובמודיעין, ועד לסוף השנה הנוכחית יצטרפו אליהן גם עמדות בהרצליה ובירושלים. ברבעון הראשון של 2022 צפויות להיפתח עמדות בקרית גת ובבאר שבע, וברבעון השני יוקמו עמדות גם בפתח תקווה ובעין בוקק. כתמיד, טסלה אינה מפרסמת מיקום מדויק לפני תחילת הפעילות.
בשלב זה לא משלמים נהגי טסלה על הטעינה בעמדות הייעודיות, אך בהמשך תתחיל החברה לגבות שקל אחד לכל קוט"ש, נמוך מתמחור מרבית העמדות המהירות בישראל. בנוסף, כיום יכולים רק נהגי טסלה לטעון בעמדות החברה אך מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, הודיע כבר כי יפתח את רשת הסופרצ'ארג'רים גם לבעלי מכוניות חשמליות אחרות ועוד במהלך השנה הנוכחית.