בקצרה:
  • יונדאי קונה היברידי חוזר לישראל
  • עם עיצוב מעודכן ואבזור מורחב
  • ביטול הטבות המס הוביל להתייקרות
כשנה לאחר שהחל שיווקה של יונדאי קונה העדכנית בישראל, תחילה עם מנוע בנזין ואחר כך גם כחשמלי, מצטרפת כעת גם גרסה היברידית להיצע. המחיר מתחיל ב-148 אלף שקלים, כ-19 אלף שקלים יותר מהבנזין ו-5,000 יותר מהחשמלי. הקונה ספג התייקרות של 6,000 שקלים מאז שווקה כאן לאחרונה גרסתו ההיברידית, עקב ביטול הטבות מס לדגמים היברידיים בישראל.
יחידת ההנעה זהה לזו של האלנטרה ההיברידית, עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומנוע עזר חשמלי. יחד הם מייצרים הספק של 141 כ"ס (57 כ"ס פחות מהבנזין המוגדש). התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11 שניות, לעומת 7.7 בבנזין. צריכת הדלק הרשמית היא 25.6 ק"מ לליטר, כ-10 ק"מ יותר לכל ליטר בנזין. תיבת שישה הילוכים כפולת מצמד נשלטת גם בעזרת מנופים מאחורי ההגה.
במקביל לעליית המחיר שודרגה רשימת האבזור. בגרסת הכניסה "פרימיום" נוספו* חיישני גשם וחיישני חניה מאחור. בנוסף, מסך המולטימדיה גדל מ-"7 ל-"8. גרסת הביניים (150 אלף שקל) תשווק עם חישוקי "18, תאורת לד, לוח מחוונים דיגיטלי וסוללת מערכות בטיחות עשירה יותר. גרסה בכירה חדשה בשם "סופרים" (154 אלף שקל) מוסיפה גם צביעה דו-גונית, כוונון גובה למושב הנוסע וכוונון חשמלי למושב הנהג.
*הערה: בניגוד לפרסום הראשוני של כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שכחת ילדים במושב האחורי אינן חלק ממערכות הבטיחות ברמת אבזור פרמיום,

לעמוד יונדאי קונה בקטלוג iCar