נא להכיר, סיגל (Seagull) מבית BYD, דגם חשמלי שישי במספר של היצרנית הסינית והקטן ביותר בהיצע, עם ממדי מיני ומקום לארבעה בלבד. ובכל זאת, היא עדיין ארוכה מקיה פיקנטו ב-18.5 ס״מ (378 ס״מ), עם בסיס גלגלים ארוך ב-10 ס״מ (250 ס״מ). חשוב מכל, היא צפויה להגיע לאירופה - יתכן שתחת השם אטו 1 - וארצה במהלך השנה הבאה, ותתמודד בקטגוריה צעירה אך כזו שעשויה להפוך לסופר-חשובה בשוק הרכב המקומי, מול מתחרים כמו ליפמוטור T03, נטע V ודאציה ספרינג.
3 צפייה בגלריה
(ניר בן זקן)
כבסיס משמשת הפלטפורמה הייעודית של היצרנית המשותפת גם לאטו 3 המצליח אצלנו ולדולפין (e-platform 3.0). בשלב ראשון הוא ישווק בסין בשתי גרסאות, בשתיהן עם מנוע חשמלי קדמי, 75 כ״ס ומצברי 30 קוט"ש המעניקים לו טווח צנוע של כ-220 ק״מ ומהירות מרבית של 130 קמ"ש. גרסת הנעה מתקדמת יותר כוללת מנוע עם 102 כ״ס, מצברי 38 קוט"ש וטווח של כ-300 ק"מ. טעינה מהירה תאפשר מילוי ל-80% בכחצי שעה.
3 צפייה בגלריה
(ניר בן זקן)
סביבת הנהג כוללת את אותו מסך מגע ענק (״12.8) עם מנגנון היפוך למצב אנכי או אופקי שאנו מכירים ולוח מחוונים צנוע מידות. גרסאות שישווקו באירופה ואצלנו במהלך השנה הבאה יזכו כנראה למערכת הנעה שונה, עם מנוע חזק יותר ומצברים גדולים יותר. משקלה של הסיגל עומד על כ-1,160 ק"ג.
3 צפייה בגלריה
(ניר בן זקן)