החלפת סוללה בקורקינט של ליים? קבל נסיעה חינם: חברת ליים המשכירה קורקינטים חשמליים שיתופיים, מדווחת כי סיימה בהצלחה ניסוי ראשון מסוגו בעיר תל אביב, במסגרתו רוכבים יכולים להחליף סוללות שהתרוקנו בכלים ששכרו. במסגרת הפיילוט, פרסה החברה בכ-30 בתי עסק ברחבי העיר עמדות טעינה לסוללות הנקראות SwapStations, בהן הרוכב יכול להחליף סוללה שהתרוקנה באחת טעונה במלואה.
רוכב נדרש לאתר עמדה קרובה באמצעות האפליקציה, להחליף את הסוללה בפעולה שדורשת מספר דקות בלבד. כל רוכב שהחליף סוללה קיבל בתמורה קופון בשווי 15 שקלים לרכיבה הבאה. לפי נתוני החברה, בסך הכל חסכו הרוכבים כ-400 אלף שקלים בחודשי הפיילוט. ליים מבטיחה כי תגדיל את מספר בתי העסק עם סוללות להחלפה ל-70 בתל אביב והסביבה. לפני השקת המיזם, רכבי התפעול של ליים החליפו את הסוללות הריקות של הכלים הפזורים ברחבי העיר.
"המיזם החדש הוא win-win עבור משתמשים שיהנו מנסיעות מוזלות, ועבור בעלי העסקים הנהנים מתנועת מבקרים מוגברת״, אמר איתי ראב"ד, מנכ"ל Lime ישראל. ״בתקופה שבה יוקר המחיה בישראל במגמת עלייה, תוכנית Lime SwapStations מציעה דרך קלה להפחית את עלויות ההתניידות היומית שלהם. אנו שמחים על כך שתל אביב הייתה העיר הראשונה שהשיקה את התוכנית החדשה הזו ברחבי העולם, שכן, זה סימן לנכונות וליכולת שלנו להשקיע בשוק הישראלי".
יונתן זנזורי, הבעלים של רשת "קלאסיק קלין״, שבסניפיה יש שירותי כביסה בשירות עצמי וכעת גם החלפת סוללות, אמר כי ״המיזם מאפשר לנו לנצל שטח לא מנוצל בעסק שלנו ובמקביל להגיע ללקוחות חדשים מקהילת הרוכבים בעיר".