בקצרה:
  • צמד מתיחות פנים מעניינות ביונדאי
  • ל-i10 נוספו מערכות בטיחות ולוח מחוונים דיגיטלי
  • באלנטרה נרשם שינוי מראה בלבד
חידושים ביונדאי: יונדאי i10 הקטנה עברה מתיחת פנים הכוללת מערכות משודרגות, האלנטרה המשפחתית זכתה לעדכון עיצוב. עם זאת, עבור הקהל הישראלי אלה חדשות שיהפכו רלוונטיות רק בשנה הבאה, בעוד מועד ההגעה של ה-i10 כלל אינו ידוע בשלב זה.
גם ב-i10 עודכן מעט המראה עם יחידות תאורה ראשיות שונות במקצת ופנסי תאורת יום חדשים, סבכה קדמית בעיצוב עדכני וחתימת לד חדשה ליחידות התאורה מאחור. בתא הנוסעים השינוי מעט גדול ולבטח חשוב יותר, עם לוח מחוונים דיגיטלי חדש. עדיין ללא תצוגה משתנה, בדומה למסך המוצע בגרסאות הבסיס של קיה נירו וספורטז'. כמו כן נוספו שקעי USB חדשים (טייפ C) מלפנים ומאחור, לצד תאורת אווירה בגווני כחול וחבילת צבע הכוללת קווים בצבע סגול על המושבים, תפרי הדיפונים, פתחי המיזוג והקונסולה המרכזית.
בתחום הבטיחות משדרגת יונדאי את המפרט עם בלימה אוטונומית שכעת כוללת גם זיהוי רוכבי אופניים, מערכת לשמירה על מרכז הנתיב והתרעה על שכחת ילד במושב האחורי.
יונדאי משחררת בינתיים רק תמונות בודדות של האלנטרה עם עיצוב חדש לחזית בעזרת יחידות תאורה צרות יותר שפס תאורה רוחבי מחבר ביניהן בדומה לקונה ולסטאריה, וכן סבכה רחבה יותר עם כונסי אוויר גדולים מבעבר. השינוי מאחור מתבטא בפגוש אחורי גדול משמעותית בעוד שתא הנוסעים נותר כשהיה.

3 צפייה בגלריה
 סביבת הנהג ב-i10
 סביבת הנהג ב-i10
סביבת הנהג ב-i10
יש להניח כי האלנטרה תשווק גם בעתיד אצלנו עם יחידת הנעה היברידית מוכרת, מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים, תיבת שישה הילוכים כפולת מצמד והספק של 139 כ"ס.