כאשר הציגה ב.מ.וו לראשונה את מערכת iDrive לפני כמעט 22 שנים, זו שאיפשרה באמצעות בורר עגלגל לתפעל את מערכות הרכב תוך ויתור על סוללות מתגים אינסופיות ופופולריות בשנות ה-90, לא ברור היה שמדובר במהפיכה של ממש. איש לא שיער שהמערכת הזו, שנחשפה לראשונה בספינת הדגל סדרת 7, שתשנה את סביבת הנהג העתידית בכל כלי הרכב. עם הקרנה על מסך ייעודי, תפריטים והמון אפשרויות התאמה. היום אין בנמצא מכונית שאינה חולקת את הרעיון, גם אם יישומו שונה.
2 צפייה בגלריה
 גרסה 9, מבוססת אנדרואיד
 גרסה 9, מבוססת אנדרואיד
גרסה 9, מבוססת אנדרואיד
מאז עידכנה ב.מ.וו את מערכת שלה פעמים רבות, אבל נראה היה כי היא מתעקשת לשמור על הכיוון המקורי. מסביב כבר צצו יישומים מודרניים יותר לרעיון 'מרכז הבקרה', אם בתחום התפעול ואם התצוגה, אבל ב.מ.וו שמרה אמונים. פחות או יותר, לפורמט הבסיסי. עם תפריטים ותתי-תפריטים עמוסים ומבלבלים. בוודאי לא נוחים תוך כדי נסיעה.
כעת מדווחת היצרנית על גרסה עדכנית חדשה, שאמורה לפתור חלק ניכר מהפעולות, עם ביטול כמעט מוחלט של תפריטים מעייפים והתנהלות אופקית, בחירה ולחיצה, כפי שמקובל כיום. ראשית תשודרג המערכת מגרסה 8 לגרסה 8.5, אבל החידוש העיקרי יהיה במערכת גרסה 9.
2 צפייה בגלריה
 גרסה 8.5, מבוססת לינוקס
 גרסה 8.5, מבוססת לינוקס
גרסה 8.5, מבוססת לינוקס
שם כבר יוצג במלואו הממשק המשופר, עם גישה מהירה ליישומים חשובים שיוצגו באופן קבוע בתחתית המסך. למשל מיזוג אוויר, ניווט, טלפון, כמו בסמארטפון. ב.מ.וו מכנה את הממשק בשם QuickSelect. ולדבריה ההשראה לו אכן מגיעה ממכשירי סלולר עדכניים.
היצרנית טוענת לשיפורים גם בחומרה, שיאפשרו רגישות מגע עדיפה וכמובן תפעול קולי, עם עדכונים עתידיים שיכללו שיפורים נוספים בהיבטים אלה. שיפורים נוספים במערך הבידור-מידע כוללים מגוון מועשר של תכנים נוספים וכן מגוון גדול יותר של שירותי אונליין - אם כי לא ניתן פירוט אודות סוגי השירותים. כן יוטמע מערך מידע משופר על עמדות טעינה לרכבים חשמליים, במסגרת אפליקציה ייעודית.
העדכון מתאים לדגמים בעלי המסך הקעור, שהוצג במקור לפני קרוב לשנתיים (אוגוסט 2021). תחילה תוצע המערכת (גרסה 8.5, מבוססת לינוקס) לדגמי ביניים ומעלה (מ-i4 ועד סדרה 7) המצוידים במסך הקעור היותר-גדול ("14.9) ותוטמע בדגמים שייוצרו החל מיולי 2023. גרסה 9 (מבוססת אנדרואיד) מיועדת לדגמים הקומפקטיים (כמו X1, סדרה 2 אקטיב טורר) וצפויה להיות זמינה מנובמבר 2023.