בקצרה:
  • הדגם המחודש ישווק עם הנעה היברידית בלבד
  • כולל גרסה ספורטיבית עם 360 כ"ס
  • המחיר זינק ב-15%, החל מ-340 אלף שקלים
בכוחות מחודשים: DS 7 המחודש נחת בישראל, עם סוללה משופרת שאמורה לאפשר טווח נסיעה גדול יותר, כמו-גם גרסה חזקה יותר עם 360 כ"ס. בכל מקרה, יחידת ההנעה היחידה שתשווק כאן תהיה היברידית-נטענת, ותג המחיר יתחיל ב-340 אלף שקלים ויזנק עד 430 אלף שקלים.
נזכיר כי ה-7 עבר לפני מתיחת פנים לפני כשנה (יוני 2022), כחמש שנים לאחר שהושק לראשונה (2017), עם היקף שינויים קטן יחסית. מבחוץ המופע כמעט זהה למעט יחידות תאורה שונות מלפנים, סבכה ופגוש קדמי שונים. בפנים, למעט עדכון הגרפיקה למסך המגע ולוח המחוונים (כבעבר, "12 כל אחד) אין כל שינוי.
יש כן חידושים משמעותיים בתחום מערכת ההנעה. לכל הגרסאות ההיברידיות-הנטענות סוללה חדשה, עם קיבולת גדולה יותר: 14.2 קוט"ש (לעומת 13.5 קוט"ש) עם טווח נסיעה חשמלי ארוך במעט, בין 58 ל-66 ק"מ. עם זאת, במסגרת החידוש לא הותקן מטען פנימי מחודש, כך ש-7 עדיין לא תומך בטעינה ביתית תלת-פאזית ומסתפק בטעינה חד-פאזית איטית.
מלבד זאת יש גרסה חזקה יותר עם מערכת הנעה היברידית-נטענת דומה לזו של גרסת ההנעה הכפולה. עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.6 ליטר (200 כ"ס) ושני מנועים חשמליים (קדמי בהספק 110 כ"ס, אחורי בהספק 113 כ"ס). לגרסה המחוזקת הספק גבוה יותר (360 כ"ס, במקום 300) חרף העובדה שרשמית אין הבדל בהספקי המנועים.
ההבדל בהספק מסייע לשיפור הביצועים, עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.6 שניות (0.3 שניות פחות ביחס לגרסת 300 כ"ס). לכל הגרסאות תיבת 8 הילוכים, עדיין ללא שליטה ידנית מלאה באמצעות מנופים מאחורי ההגה.
לגרסה הספורטיבית מערך מיתלים שונה, בין היתר עם קפיצים ובולמים בתכנון שונה (עדיין אדפטיביים, עם פעולה המבוססת על מצלמה סורקת-דרך) ומרכב מונמך ב-1.5 ס"מ. צמיגי מישלן פיילוט ספורט 4S וחישוקי "21 גדולים אחראים על האחיזה.
אבזור הבטיחות נותר ללא שינוי, עם בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת וגם התרעת עירנות נהג הנעזרת במצלמה סורקת מבט, מערכת ראיית לילה. גרסת ההנעה הקדמית לא מוצעת עוד עם בולמים אדפטיביים.
מחירו של 7 מתחיל ב-340 אלף שקלים - 45 אלף שקלים (15%) יותר מהדגם טרום העדכון. גרסת 300 כ"ס מוצעת כעת ב-395 אלף שקלים, בעוד שהגרסה החזקה מכולן תעלה 430 אלף.