משטח רכיבה ובסיסי גלגלים ארוכים יותר, צמיגי אל-תקר משודרגים, מערכת בלימה עם מנגנון חירום וטווח נסיעה משופר. חברת הקורקינטים השיתופיים בירד מעדכנת את אחד הכלים היותר פופולריים בגוש דן, ותתחיל להשתמש בו במקביל לכלים הוותיקים. לדברי החברה, הדור השלישי של הקורקינט החשמלי מושק לראשונה דווקא בישראל, ובהמשך יגיע לשאר ערי העולם בהן החברה פעילה.
1 צפייה בגלריה
(עמי סוויסה)
בבירד אומרים כי מערך הבלמים החשוב כולל ב-3 האטה בעזרת המנוע החשמלי במקרה בו בלמי הכלי אינם מתפקדים כראוי. עוד אומרים שם כי טווח הנסיעה יהיה משופר ויעמוד מעתה על 45 ק"מ, אם כי יש לזכור כי לפני כשנתיים, כאשר הושקה הגרסה הנוכחית של הכלי, טענו בחברה ל-50 ק"מ של טווח. עוד מבטיחים שם כי הסוללה צפויה לאפשר מספר גבוה משמעותית של טעינות.
בסיס גלגלים ארוך יותר - 66 ס"מ לעומת 49 ס"מ - אמור לספק יציבות גבוהה יותר ועל חישוקי ה-"10 יורכבו צמיגי אל-תקר משופרים. בנוסף, גם מערך התאורה הקדמי והאחורי שופרו ולטענת החברה, אלומת האור תהיה חזקה מבעבר. בבירד מבטיחים מערכת חדשה ל"התאמת מהירות רכיבה" באזורים שונים בעיר.
סקוט רושפורת', קצין הרכב הראשי של בירד, אומר כי "הוספנו תכונות חדשות כמו מצערת חיישנים כפולה ברמה של רכב, בסיס גלגלים ארוך ויציב יותר ובלמים עצמאיים כפולים משודרגים כדי להפוך את בירד 3 לקורקינט השיתופי המותאם ביותר לצרכי ערים ורוכבים". יניב ריבלין, מנכ"ל החברה בישראל הוסיף כי "הפיתוחים שנעשו בכלי החדש נועדו להבטיח את התאמתו לרוכבים ולמתווה הערים השונות בעולם בכלל ובישראל בפרט. אנו גאים להיות המדינה הראשונה בה הושק הכלי החדש".