דרישה: הוסיפו אוטובוסים נחוצים. כ-70 נוסעים בתחבורה ציבורית צפויים להפגין מחר (ב׳) ב-10:00 מול בית המשפט העליון בירושלים, בעת שיתקיים בו דיון נוסף בסוגיית רכש האוטובוסים החדשים אשר בשל מחלוקת בין היבואן ליצרן האוטובוסים (״רכש גומלין״) אינו מתקדם. לא פחות משבעה מכרזים להוספת שירותי תחבורה ציבורית תקועים כיום בבתי המשפט ומשפיעים על השירות בעיקר על קווים באזור ירושלים ובית שמש, שומרון וכפרים במגזר הערבי.
את ההפגנה מוביל ארגון 15 דקות שטוען: "בשעה שבעלי הון נאבקים להגדלת רווחיהם בבית המשפט, אנחנו מחכים בתחנות לאוטובוסים מאחרים. כשהם מגיעים אנחנו צפופים בהם כמו סרדינים ונוסעים בהם במסלולים ארוכים ומייגעים". הארגון קורא להצטרף אליו להפגנה ומזמין אה הציבור: "בואו להשמיע קול ולצעוק: איננו מוכנים להיות בני ערובה במשחק הזה".
יוסי סעידוב מארגון 15, הוסיף כי הנוסעים דורשים מבית המשפט לשחרר את המכרזים התקועים, לזרז את יישומם ולשחרר את נוסעי התחבורה הציבורית משבי הטייקונים. ״ביקשתי להצטרף כידיד בית המשפט לעתירה. בכוונתנו להביא לידיעת השופטים את מצוקתם הקשה של הנוסעים ואת העובדה כי כל דחייה במכרז גורמת נזקים של עשרות מיליוני שקלים מדי חודש לציבור הנוסעים״, אמר.