אגד מפעילה מהבוקר (א') את אוטובוסי הפרמיום החדשים בקווים לאילת, תחילה עם שני אוטובוסים בקו 990 מחיפה. כפי שנחשף ב-ynet, אורכו של האוטובוס המהודר 13 מטר (מטר נוסף לעומת הרגיל) על שלדת מרצדס. במקום 60 מושבים אותם מקובל להציב בשלדה כזו, באוטובוסים החדשים יש רק 42.
2 צפייה בגלריה
(אודי עציון)
בכך נותר מרווח גדול יותר לרגליים, ומתאפשרת התקנת מושבים מתכווננים אותם ניתן להטות עד זווית של 45 מעלות. למושבי האוטובוס יש גם הדום לרגליים ומול כל מושב ניתן להציב סמארטפון ולטעון אותו בשקע usb אישי. האוטובוס שנבנה במפעל הארגז מציע כמובן גם אינטרנט אלחוטי.
לדברי אגד, סגירת שדות התעופה באילת ובתל אביב הביאה להארכה משמעותית של זמן ההגעה לעיר הדרומית בטיסה מהמרכז ואף ייקר אותה עקב הצורך להגיע לנתב"ג ומשדה התעופה רמון לעיר אילת. זמן הנסיעה באוטובוס מחיפה עומד לפי לוח הזמנים של אגד על חמש שעות ו-45 דקות ולטענת החברה, השימוש בטיסה יקצר זאת בחצי שעה בלבד. מחיר הנסיעה עומד על 68.5 שקלים, לעומת 200 שקלים לטיסה.


2 צפייה בגלריה
(אודי עציון)
משרד התחבורה החליט כי נכון לעכשיו ישלמו הנוסעים מחיר זהה לנסיעה באוטובוס רגיל. בחודש הקרוב יכנסו לשירות שאר 20 האוטובוסים שהוזמנו, גם בקווים מתל אביב ומירושלים לאילת. הכוונה היא שהאוטובוסים המשודרגים יבצעו את הנסיעות הרגילות, ויתוגברו בימי עומס באוטובוסים רגילים.