בוקר טוב גיא. מדוע אתה נגד השינוי הזה?
"המצב התחבורתי בתל אביב ידוע לכולם, ונדמה לי שבגוש דן דבר יגרום רק להקטנת מספר הנסיעות היומיות בקורקינטים. ואנשים שלא ישתמשו בקורינטים בגלל זה, יחזרו לנהוג במכוניות".
אז תרכוב כחוק וזהו. נשמע שאתה פשוט חושב שיפגעו לך בחופש
"כן, ואני גם חושש שיתחילו להצטבר אצלי דוחות בתיבת הדואר. למשל, היום רוכב שלא שם קסדה ומסכן רק את עצמו, מסתכן בקנס של אלפייה. יותר מחצי מהקורקינטים בתל אביב הם מחברות השכרה בלי קסדה, כי לא שמו כאלה או כי העלימו. למה אני צריך להגיע למצב שבו אם אין קורקינט עם קסדה ואני עולה עליו, זה ייגמר בקנס עצום?".
אתה אומר שזה יקטין את השימוש. ומה אומרת פארן?
"אני יזמית בתחום תאונות הדרכים, התנדבתי במד"א המון שנים ואני באה מהצד שמטפל ברוכבים. ואני חושבת שזה רעיון מבורך, חשוב ומדהים. מתחילת השנה נהרגו 11 רוכבי קורקינט ואופניים חשמליים. אין בקרה או פיקוח, ואני לא רואה אופציה אחרת. חייבים לשים את הדבר הזה תחת בקרה. כן, יכול להיות טיפה מבאס וזה אולי יפחית במעט את השימוש בקורקינטים חשמליים, אבל זה כלי רכב לכל דבר והוא חייב מספר רישוי בפיקוח. ואם נציל חיים של אדם אחד בזכות החוק הזה, אני מבטיחה לכם שכולם יגידו אחר כך 'איך זה לא היה קודם'".
מה אתה אומר על זה גיא?
"פארן ציירה פה תמונה קטסטרופלית לפיה נהרגים על ימין ושמאל, אבל שנייה לפני היא ציינה שנהרגו רק 11. אני מבכה כל אדם שנהרג, אבל אנחנו מדברים על בערך 20 אלף רוכבים ביום. זאת אומרת שסטטיסטית הסיכון להיהרג לא גבוה. יש יותר אנשים שנהרגים בשנה מעישון מאשר מנסיעה ברכב. תנו לאדם את החירות להחליט אם הוא רוצה לחבוש קסדה או לא. יש תחושה בציבור שמדובר בשיטה על גבול המאפיוזית של העיריות לסחוט מס עקיף מהתושבים. מה את רוצה, שנחזור לפקקים המטורפים שהיו בת"א לפני ימי הקורקינט?".
פארן: "אני שומעת את הכאב שלך גם על הקנסות. אבל אני אומרת לך שאני מפחדת ללכת ברחוב כי חותכים אותי, נפלתי כי דרסו אותי, חברה שלי נדרסה ונפצעה בצורה קשה. זה דבר שקורה על בסיס יומיומי".