יבואנית מיצובישי, חברת כלמוביל, הודיעה כי היא עומדת להזמין 6,856 יחידות של מיצובישי אאוטלנדר מהדור הנוכחי (2021-2022) למוסכיה המורשים. הסיבה: כשל ביחידת הבקרה של המצלמה האחורית, בעקבותיו התמונה ללא תוצג ובמקומה יהיה מסך שחור. לבעיה זו בעיקר שני ביטויים. בטיחותית, שכן בנסיעה לאחור לא ניתן לזהות ויזואלית מכשול אנושי, וזו כמובן בעיה המקשה על תמרוני חניה.
1 צפייה בגלריה
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
(צילום: ניר בן זקן)
יש להבהיר כי קריאת השירות מתייחסת לשני סוגי מערכות המולטימדיה הקיימות באאוטלנדר. זו שברמות הגימור הבסיסיות 'אקזקיוטיב' ו-'סטייל' ובגודל "8, וזו שברמות 'פרמיום' ומעלה עם מסך "9. התיקון כולל עדכון תוכנה ליחידת הבקרה והוא צפוי לארוך כשעה. לקוחות המותג צפויים לקבל הזמנה לביצוע הריקול.
יש להזכיר כי התקנות מחייבות את בעל הרכב לבצע ריקול רשמי בתוך שישה חודשים מיום קבלתו. מי שלא ייענה לקריאה לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות. חובה לתאם תור בטרם ההגעה למרכז השירות. הטיפול זה אינו כרוך בתשלום.