הפער בין הימים הכואבים לקריירה של אבורומי מעולם לא היה גדול יותר. כשבחוץ הגיהינום דופק על שערינו, אבורומי נוסק לפסגת הקריירה. הילד ממשפחה מוסלמית קשת יום באילת, שהתחיל את הדרך ברשתות, הפך לכוכב מיינסטרים. מאחוריו כבר אלבום ראשון מצליח ולהיטי רדיו, פרס אקו"ם על הישג השנה, פריצת השנה ברדיו, לוחות הופעות עמוסים ויומנים מלאים עוד יותר.
רוצים עוד? אבורומי כבר חלק מהקאסט של סדרת הדגל של yes 'פאודה', מהעונה הרביעית, ושיחק גם בסדרה 'תלאתה' של HOT טין־ניק. לפניו השתתפות ב'רוקדים עם כוכבים' של קשת, בפריים־טיים, והפסטיגל הקרוב, לצד קמפיינים וחיבור למותגים. בדרך יוצא החלק הראשון של האלבום השני, "ואנחנו מתלבטים בין שני מופעים גדולים לסדרה של קטנים". החבילה הושלמה, הכל כלול, גם הופעה בהיכל מנורה־מבטחים בתל־אביב, ביוני שעבר. אבל נראה שאבורומי, אדם רגיש מאוד, לא חש עדיין לגמרי בנוח במשבצת הנוכחית.
מתחבר לתואר כוכב?
"לפעמים אני אוהב, לפעמים אני בורח ממנו. מורכב. אני לא בא מהעולם הזה של הסלבס. אני לא אוהב להתראיין למשל, גם לא רוצה בדרך כלל. לא אוהב את הצהוב והקשקושים ועל מי ומה ולמה, אוהב את הקהל ולהופיע ולשחק. אבל זה בא עם מחיר מסוים ולפעמים אתה משלם ואני לא מת על זה. הרבה פעמים אמרתי לא לפרסומות, למשל".
איפה עוד זה יכול להפריע?
"יש רגעים שפתאום רוצים מידע ראשוני שאני לא רוצה לתת, או על החיים שלי. גם כשאומרים עיתונאים, אבי, שחרר לנו בבקשה שיר לפני הזמן, שיהיה לנו ראשונים - אני אומר לא. זה מרגיש לי התערבות ביחסים שלי עם הקהל. גם בזוגיות שלי כמעט לא יצאו דברים החוצה. פירסמו פעם אחת סרטון של האקסית ושלי חוגגים יום הולדת יחד, וממש התעצבנתי. אמרתי לעצמי, לא רוצה, יש דברים שהם שלי ושלה".
תחושת ניצחון אחרי שנים של אולי?
"לא אנצח בחיים עד שלא אגשים חלומות ספציפיים. אני רוצה להקים בית ספר ענק לנוער בסיכון, וזה בתכל'ס החלום הכי גדול שלי חוץ ממשפחה. מבחינתי כל מה שקורה כרגע זו דרך".
יכולת לקפוץ דרך ריאליטי מוזיקה, ויתרת. זה ניצחון של דרך.
"זה נכון. ברור, היו הצעות מפתות, כמעט מכל תוכנית, אבל אמרתי תמיד לא. עדיין מציעים לי אגב. אם הייתי מתחיל בריאליטי הדרך הייתה מתקצרת, אבל גם אולי הסוף היה מתקרב ולא הייתי מגיע למקום שבו אני נמצא היום. מי רוצה שישפטו אותו ויגידו לו אם הוא טוב או לא?"
הכתבה המלאה מחכה במוסף "7 לילות" בגיליון סוף השבוע של ידיעות אחרונות. לרכישת מינוי לחצו כאן
פורסם לראשונה: 10:51, 03.04.24