מלחמת יום הכיפורים הביאה לשוחות אמן יהודי בשם לאונרד כהן, שגילה את הגיטריסט מתי כספי ואפילו כתב שיר בין לבין על ג'ניס ג'ופלין. 50 שנה אחרי, הביאה המלחמה למילואים בתוכנית 'גולסטאר' אמן יהודי בשם איאן זירינג, שהתקבל כאן בברכת כהנים, כולל כל החבילה העוטפת ברשתות והכתרה של ממש במחניודה. נכון שעברו 30 שנה מאז ש'בוורלי הילס 90210' להטה בעולם, אבל סטיב סנדרס הוא עדיין גיבור בישראל, בטח אם הוא מגיע לכאן כשהתותחים עדיין רועמים ונראה כמעט אותו דבר, כולל שיער מלא ומעורר קנאה בגיל 59."אני כאן עם זרועות פתוחות, אהבה ותמיכה לאחיי ולאחיותיי הישראלים", הוא אומר בהתרגשות לא מזויפת. "ואני מקווה שכולנו נמצא שלום ושלווה בקרוב. חשוב לתמוך האחד בשני".
רוברט דה נירו, נניח, לא היה מקבל יותר אהבה בישראל עכשיו.
"זה כיף שמקבלים אותי פה ככה ומפגינים כלפיי כל כך הרבה חום. זה תמיד קצת מפתיע, אני לא מצפה לזה, אז מאוד נחמד, במיוחד בתקופה כל כך סוערת בעולם. אני חושב שאנשים בישראל ראו בזה צעד של תמיכה".
פחדת לבוא לישראל? בכל זאת, אנחנו במלחמה.
"כן".
מה אמרת לשתי הבנות שלך?
"שאני מגיע כדי לתמוך בתוכנית, שיש לי חובה חוזית להיות כאן. כן, חששתי לבוא לישראל. אבל מצד שני, אני לא אחיה בפחד". הכתבה המלאה מחכה במוסף ״7 לילות״ בגיליון סוף השבוע של ידיעות אחרונות. לרכישת מינוי לחצו כאן