השבוע איבד נתניהו שני נדבכי קמפיין מרכזיים: טראמפ והמשפט. זה עבר כמעט מתחת לרדאר, אבל אחרי 59 ימים של חקירה נגדית, התביעה סיימה את הפרק שבו היא חוקרת את ראש הממשלה על הדוכן. נותרו לו ימים בודדים להתייצב בפני ההרכב של השופטת רבקה פרידמן פלדמן, לחקירה חוזרת בידי הסנגורים. זה יהיה מקצה שיפורים קצר וקל מטעם ההגנה ומכאן הוא חופשי לענייניו.
בסך הכל, אלו היו כמעט מאה ישיבות (באורך משתנה, בגלל אילוצי הלו"ז שלו) שבהן נדרש להתייצב מול ההרכב, על פני שנה וחצי. לכאורה אלו חדשות טובות למי שטען שהדיונים מפריעים לו לנהל את המדינה, אבל דווקא בדרך לקלפי, עצירות כפויות בבית המשפט היו משרתות לגמרי את הנרטיב של מי שבונה על קמפיין נגד מערכת המשפט.
הטור המלא מחכה ב"מוסף לשבת" בגיליון סוף השבוע של ידיעות אחרונות. לרכישת מינוי לחצו כאן