מועצת התקשורת הצרפתית הורתה ללווין "אוטלסאט" הצרפתי, הגדול ביותר באירופה, להפסיק את שידורי ערוץ אל־אקצה טי.וי, המשויך לחמאס. התחנה, שנוסדה ב־2006 ופועלת מרצועת עזה, שידרה לאורך השנים באופן קבוע תעמולה אנטישמית והודעות שטנה.
ראשי "אוטלסאט" אמרו לשירות הידיעות AFP כי "הרשת שידרה במסגרת חבילה של חברה שאנו עובדים עימה, המכסה את צפון אפריקה, המזרח התיכון וחלק מדרום אירופה. אוטלסאט לא הפיצה ישירות את הרשת".
רשות הביקורת של המדיה הצרפתית דרשה כבר ב־2010 להפסיק את שידורי הרשת, שהופצה בזמנו על ידי מפעיל אחר, "נורסאט", שאותו רכשה "אוטלסאט" ב־2017.
תחנת אל־אקצה התלוננה בערוץ הטלגרם שלה, כי נאלצה להפסיק לשדר דרך הלווין בשל הלחץ הצרפתי. "בעיצומו של הטבח הנערך בעמנו בעזה, החברה הצרפתית החליטה לחסום את שידורינו. התחנה נחסמה בגלל לחץ צרפתי וכניעה למשטר הכיבוש הציוני".
בתוך כך מעלים הצרפתים את הדריכות לפיגועים אפשריים, כולל במהלך המשחקים הבאים באליפות העולם בראגבי, הנערכת בימים אלה במדינה. טירת ורסאי שוב פונתה לאחר איומים בנוגע לפצצה שהוטמנה במקום. הצרפתים גם חוששים מעלייה במקרי האנטישמיות וכן מפיגועים אפשריים בהשראת הפיגוע בבריסל ביום שני בערב. 189 התקפות אנטישמיות כבר דווחו מאז תחילת המלחמה בחמאס ו־65 אנשים נעצרו.