הכל כזה קליל אצל אלמוג, הוא כזה קול - שמח, חייכן, לוקח הכל בהומור, בקלות. בחור אופטימי. הוא בן אדם חם ואוהב, כריזמטי, תמיד סוחף אחריו את החברים ואת המשפחה. הוא השתחרר מצה"ל לפני ארבעה חודשים ועבד בכל מיני עבודות זמניות, אבל ביום ראשון אחרי המסיבה ההיא הוא היה אמור להתחיל עבודה חדשה, בהייטק. הוא חיכה לזה הרבה זמן, עבודה רצינית, שהוא ממש חיכה לה. המסיבה הייתה אמורה להיות הפורקן האחרון שלו.
בשבת בבוקר הוא התקשר ברבע לשמונה, שאל אם אנחנו רואים חדשות. הוא אמר שהצבא סגר את המסיבה, שיש רקטות מכל כיוון ושיורים עליהם. הוא עוד לא הבין מה קורה, ואנחנו בטח שלא הבנו. הוא אמר שיהיה איתנו בקשר כל חצי שעה, אבל לא דיבר איתנו מאז.
1 צפייה בגלריה
yk13643450
yk13643450
(צילום: אביגיל עוזי)
פתחנו את הטלוויזיה כדי להבין מה קורה, ובמקביל פירסמנו את התמונה של אלמוג בכל מקום. לקראת השעה 13:00 פנו אלינו חברים של המשפחה ואנשים מהפייסבוק שזיהו אותו באחד הסרטונים, אבל לא היו בטוחים. הם העבירו לנו שנראה, וישר ראינו שזה הוא. גאות ישר נפלה על הרצפה והתחילה לבכות. עלו לנו לראש שמות של חטופים שלא חזרו, פחדנו שלא נראה אותו יותר. עכשיו יש לנו תקווה. אנחנו יודעים שהוא בחיים, ולצערנו הרבה צעירים מהמסיבה הזו כבר אינם בחיים. המשפחה והחברים נותנים לנו המון מוטיבציה להמשיך, ומגיעים לתמוך. גם אנשים שלא מכירים אותנו מדברים איתנו ונותנים לנו תקווה. אנחנו מנסים להיות אופטימיים, ומאמינים שלחץ של מדינות בעולם יפעיל לחץ גם על הממשלה שלנו לפעול לחזרתו של אלמוג ושל כל החטופים".
משפחות חטופים ונעדרים המעוניינות להשתתף בפרויקט: yediot.oct@gmail.com