1 צפייה בגלריה
yk13647742
yk13647742
(צילום: אביגיל עוזי)
יום אחרי המסיבה הנוראית ההיא, עידן ובת הזוג שלו היו אמורים לחתום על חוזה לדירה חדשה בעין הים. שבועיים קודם הם גם אימצו ביחד כלבה מהצפון. הוא משוגע על בעלי חיים, על הטבע. הוא סטודנט לקיימות וממשל, מלח הארץ, מאוד־מאוד אוהב לטייל ומעדיף להיות בחוץ רוב הזמן.
הוא מצלם כתחביב, והגיע למסיבה בהתנדבות כדי לצלם ידידה שלו שהעבירה פעילות יוגה, ועוד חבר שניגן על משהו. ב־6:30 בערך בת הזוג שלו התקשרה אליו, כי היא ידעה שהוא שם והיא ראתה שהתחילו אזעקות. הוא אמר לה שהם בדיוק מתקפלים, ומאז לא דיבר איתנו. הוא עדיין מוגדר “נעדר”.
התחושות קשות מאוד, אין לנו יום ולילה. החיים שלנו סביב זה, אנחנו מחפשים כל קצה חוט. הקמנו חמ"ל ביתי כדי לנסות לברר את הסיפור שלו מהרגע שהוא יצא מהמסיבה, וגורמים כאלה ואחרים לא עוזרים לנו. זה הכל אנחנו ובינינו.
אנחנו מקווים לטוב. עידן הוא בחור של נתינה אמיתית, מהלב, והוא מקרין ביטחון מיוחד על כל מי שנמצא סביבו. תמיד שם את האחר לפניו. ילד מאוד מיוחד, בכל המובנים - דרך החיים שלו, המסלול שהוא עבר בחיים. הרבה פעמים לא הלך לו בקלות, והוא היה צריך להיאבק. גם עכשיו עם מה שקרה, אפשר להסתכל על זה כאילו יש לו שליחות מסוימת - והוא יחזור אלינו אחריה".
משפחות חטופים ונעדרים המעוניינות להשתתף בפרויקט: yediot.oct@gmail.com
פורסם לראשונה: 00:00, 26.10.23