בשיתוף בנק הפועלים
העסק: מותג התכשיטים TOYA הוקם לפני 5 שנים על ידי מעצבת התכשיטים מירית סופר.
איך הכל התחיל: העסק נקרא על שם סבתה של מירית, טויה ז"ל. "הוא מהווה הנצחה ומשקף את רוחה ואישיותה, אישה חזקה, דומיננטית, יצירתית ולא שגרתית, מאפיינים המשתקפים גם בעיצובים", אומרת מירית. "התכשיטים מתאימים לקהל רחב של נשים, מבחינת סגנונות ועלויות, יוצרים לוק מושלם בלי להיות סטייליסטית. כל אישה תוכל לרכוש לעצמה תכשיט שמדבר אליה, שמרגש אותה, שעושה לה טוב".
1 צפייה בגלריה
yk13693259
yk13693259
(צילום: עופר ריבק)
המותג מציע, בין היתר, קולקציה צבעונית בעלת ערך חינוכי, מקפסולות קפה בשימוש חוזר. מירית מעבירה סדנה לנשים ולנערות, לצד סדנאות קיימות לילדים כגון סדנת חנוכיות, מוביילים, פמוטים ועוד — והכל מקפסולות קפה. הסדנאות מתאימות לקבוצות, מתנ"סים, מועצות, בתי ספר וועדים.
מאז המלחמה: כל הסדנאות בוטלו ואין הזמנות עתידיות. בחנות המקוונת ההזמנות נעצרו, והחנויות שלהן משווקים התכשיטים סגורות או עובדות במתכונת חלקית. מירית גייסה את כל האופטימיות שלה ויצרה קולקציה חדשה של תכשיטים עם מסר של תקווה. "אפשר להעניק את התכשיטים האלו כמתנה לאחרים או לעצמך, לחיזוק הזיקה למדינה ולהעלאת חיוך קטן".
איך אפשר לעזור: מירית תשמח לשריין סדנאות לקראת חנוכה ולהמשך השנה. ניתן כמובן גם לקנות תכשיטים באתר האונליין. "חלק מההתמודדות שלי עם המצב", אומרת מירית, "הוא דרך יצירה וסדנאות. הרגשתי שהגוף מאותת לי לצאת ממעגל האבל ולעסוק במשהו נוסף, להקל על הנפש. החלטתי ליצור עיצובים שנותנים נחמה ולהציע סדנאות לילדים, שתמיד משמחות ומעבירות אנרגיות טובות".
לרכישה אונליין:
toya-designs.com או בטלפון: 052-3387992
בשיתוף בנק הפועלים