אחרי משא ומתן מתמשך, חברת מינט מדיה הישראלית רכשה רשמית את מגזין ספורטס אילוסטרייטד ותמשיך את המהדורה המודפסת שלו ל־10 שנים לפחות. הבעלים של המגזין, חברת Authentic Brand Group האמריקאית הודיעה כי חתמה על ההסכם עם אופציה להארכה של עד 30 שנים ובתמורה מינט תחזיק במניות החברה.
החברות סירבו לחשוף את שווי העסקה אך היא הרחבה משמעותית עבור מינט שאחזקותיה כיום כוללות בעיקר אתרי הספורט כמו The Players' Tribune ו־Fansided עם הכנסות של יותר מ־400 מיליון דולר בשנה.
אסף פלד, מנכ"ל מינט מסר בהצהרה כי אין לו כוונה להפסיק את המהדורה המודפסת של המגזין האייקוני שמודפס מאז 1954. "בעידן הדיגיטלי הנוכחי, זה עדיין לא טריוויאלי ודי קשה לבנות מותג משלך ולגרום לאנשים להכיר ולהעריץ אותו", אמר פלד. "אז ברגע שאתה מקבל את ההזדמנות לעבוד עם מותג אייקוני כמו ספורטס אילוסטרייטד ולהצמיח אותו, אתה לוקח אותה".
לאחרונה נאלצו המפיצים של מגזין הספורט הוותיק לפטר את מרבית עובדיו, וסכנה נשקפת עדיין להמשך הפצתו. הסיבה העיקרית לפיטורים ההמוניים היא ביטול הסכם הרישיון של המגזין, שנחתם בין ארנה גרופ - החברה שהוציאה אותו לאור - לבין אות'נטיק ברנדס, מחזיקת רישיון ההפצה. פלד לא התייחס לשאלה לגבי החזרת העובדים.







