הזינוק בפעילות התעשיות הביטחוניות מתבטא היטב בדוחות של רפאל: ההזמנות בשנה שעברה הסתכמו ב-52 מיליארד שקל והרווח הנקי הגיע ל-588 מיליון. שנת 2023 הסתיימה עם שיא במכירות בהיקף של כ-14 מיליארד שקל - עלייה של 21% בהשוואה לשנה קודמת, שכללו בעיקר הזמנות מהעולם אך הושפעו גם מהמלחמה בישראל. בעקבות הנתונים המצוינים אמר אתמול מנכ"ל רפאל יואב תורג'מן: "רפאל עומדת בפני שנה מאתגרת של צמיחה ופיתוח. אנו צפויים לקלוט כ-2,000 עובדים חדשים".

הכנסות של 7.2 מיליארד ש' לרמי לוי: יחלק דיבידנד ענק

רמי לוי חוגג: הכנסות צמחו ל-7.18 מיליארד שקל, עלייה של 6.1% לעומת שנה קודמת. הרווח הנקי עלה ב-7.1% והסתכם ב-205 מיליון שקל. בעקבות התוצאות הרשת תחלק דבידנד בסך 50 מיליון שקל שיתווסף לחלוקת דיבידנד של כ-202 מיליון שקל במהלך שנת 2023. ברבעון הרביעי חברות-הבנות גוד פארם ורמי לוי תקשורת תרמו 18 מיליון שקל לרווח הנקי, גידול של 320%.

דיסני+ העלו מחירים בישראל ב-12.5%

דיסני+ העלתה מחירים בישראל ויוצאת בשת"פ עם סלקום tv שתוסיף כפתור של אפליקציית הסטרימינג על המסך ותאפשר תשלום בחשבונית אחת. שיתוף הפעולה לא מייצר הנחה כלשהי, נהפוך הוא. השירות של דיסני+ יתייקר בחודש מאי. מ-39.90 שקל ל-44.90 שקל לחודש. מדובר בהתייקרות של 12.5%. ללקוחות חדשים ההתייקרות מיידית וכבר קרתה.