תחשבו על מופע מחול פרטי בסלון שלכם, בלי הפקקים בדרך לאולם ובלי קהל של מאות: עמותת הכוריאוגרפים חוגגת את יום המחול הבינלאומי בסדרת חוגי בית עם יוצרי המחול המובילים בישראל בין התאריכים 15-10 באפריל.
1 צפייה בגלריה
yk13869753
yk13869753
(צילום: עדי אלון)
כחלק ממטרתה להפיץ ולקדם את אמנות המחול בקרב הקהל הישראלי, החליטה עמותת הכוריאוגרפים לציין את יום המחול הבינלאומי של ארגון אונסקו, הנחגג ברחבי העולם ב-29 באפריל, תאריך לידתו של אחד מחלוצי הבלט הצרפתים ז'אן ג'ורג' נובר, ולארגן פעילויות שיקרבו את יוצרי המחול אל הקהל באופן ייחודי ובלתי אמצעי. מיום רביעי ייצאו כוריאוגרפים חברי העמותה לבתים פרטיים, לחצרות משותפות ולמרכזים קהילתיים, ויקיימו מפגשי אמן. המפגשים יאפשרו היכרות אינטימית עם עולמם של היוצרים, מקורות ההשראה שלהם, האופן שבו מתגבש רעיון לכדי שפה תנועתית ועוד.
עמותת הכוריאוגרפים היא ארגון גג ליוצרים מובילים בתחום המחול בישראל. מאז הקמתה ב-1993, העמותה מהווה כוח משמעותי בביסוסם של יוצרי המחול העצמאיים בעולם האמנות הישראלי והבינלאומי, וחברים בה כמאה יוצרים.
בין הכוריאוגרפים המשתתפים: נמרוד פריד, יענקל'ה פילצר, מור בשן, מיכל הרמן, ענת גריגוריו, דנה מרכוס, מרב דגן ועוד. / תהל בלומנפלד
עוד פרטים באתר עמותת הכוריאוגרפים