יש מסעדות שמצטיינות בלעשות את מה שרובנו מחפשים בימים אלה: לספק בריחה קלה מהמציאות. מסעדת צ'אטוצ'אק (ע"ש שוק האוכל של בנגקוק), שנפתחה לפני שבועות ספורים באזור התעשייה של נתניה, היא מקום שכזה. ייתכן שהאפקט טמון בעיצוב הפנים של המקום ברוח ריזורט תאילנדי מפנק, ייתכן שזה האוכל המוצלח וייתכן שזו תרומת הצוות המקצועני המצויד בידע על המטבח התאילנדי ובחולצות צווארון מכופתרות.
1 צפייה בגלריה
yk13871640
yk13871640
(צילום: אפיק גבאי)
את המסעדה פתחו השף והמסעדן יניר גרין, מבעלי "טייגר לילי", והשפית - היזמית הקולינרית אנותאי גילור, בת למשפחת מסעדנים שגדלה לתוך המטבח התאילנדי. השניים יצרו תפריט רחב שמעניק את הכבוד למטבח התאילנדי הלא-מתויר ומציע מנות שקשה למצוא במסעדות תאילנדיות בישראל, לצד מנות שהפכו את המטבח הזה לכה אהוב פה.
בתפריט יש עשרות מנות, ובהן כמה שפחות מוכרות לחך הישראלי, כמו טוד מאן קונג (לביבות שרימפס בציפוי פאנקו), ומנות מוקפצות בווק שאינן מבוססות נודלס כמו פאד קונג - שרימפסים עם אבקת קארי תאילנדית, אספרגוס, סלרי, רצועות צ'ילי ורוטב משגע. ויש כמובן גם שלל מנות קארי ונודלס, אגרול, סלט סום טאם, לצד שאר החשודים המיידיים. בכל מקרה, אין לפספס בקינוח את הבננה לוטי, שנקראת כאן כפי שהתאילנדים, המתקשים בהגיית האות ל', מבטאים אותה: בננה רוטי. / תהל בלומנפלד
צ'אטוצ'אק, המלאכה 4, נתניה, א'-ו' בין השעות 18:00-00:00