שינויים בהרגלי הצריכה

בחודשים האחרונים לא מעט משיחות המסדרון שלי עוסקות בנושא טיפוח בזמן מלחמה, ובעיקר על מה נשים עושות עכשיו ועל מה הן מוותרות. "עד סוף נובמבר הכל נעצר. אחר כך לאט לאט נשים וגברים חזרו לטפל בעצמם, אבל עם שינוי", מאבחן ד"ר אמיר זרח, הבעלים של המרכז הרפואי ד"ר זרח. "לתחושת האי-נעימות של 'איך אני עושה את זה בזמן מלחמה' הצטרף גם המיתון שהתחיל לפני המלחמה והתעצם בעקבותיה. וככה אנשים יצרו לעצמם תעדוף – מה אני עושה היום ומה דוחים לאחר כך. כשמדובר בעור בוגר, שימור איכות העור הוא הראשון בסולם, ועיצוב ופיסול הם הבאים בתור. כלומר, העדפה של טיפולים טכנולוגיים והזרקות שמשפרות את מרקם העור על פני פיסולי אף, פיסול קו לסת ושינוי שפתיים שהרבה יותר בולטים כשינוי כלפי חוץ".

שובי לפרדס

בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי הרבה יותר נהנית להעניק ולקבל מתנות שהן נטו חוויות, ואחד הסודות היותר שמורים אצלי עד עתה הוא יום הכיף בפרדס חנה. סיבוב במושבה הקסומה שכולל עצירות לקפה בלוקיישנים מיוחדים, סדנאות אמנים, חנויות של רוקחות טבעית, צורפות, עיצוב ומעצבי אופנה ומסעדות בין הטובות בארץ. ולמה אני משתפת אתכם דווקא עכשיו? כי בסוף השבוע הקרוב תתקיים שם "אמנות במושבה", שזו בעצם הזדמנות להכיר 105 אמנים ואמניות מאזור פרדס חנה-כרכור שיפתחו את הסטודיו שלהם ואת הלב.
#רקאומרת: ששווה להיכנס לאתר pardesart.co.il ולהתעדכן בכל מה שצריך החל משעות ואטרקציות וכלה במפות וזהות המציגים. ואם אתם כבר שם, אל תוותרו על סיבוב בחנות ההלבשה התחתונה הקסומה של הדס מור (באורוות האמנים) ואצל דודסון רוקחות טבעית (במתחם הידית).

טובים השניים (או השלושה) מן האחד

מכירים את זה שיש מוצרים שנחמד להשתמש בכל אחד מהם בנפרד אבל גם ביחד הם מסתדרים נהדר? הנה כמה כאלה:
1. לפנים: סרום + טינט + פודרה למראה עור אחיד ובריא, 825 שקל לשלושתם יחד, בובי בראון
2. לגוף: פילינג + קרם בניחוח Green rose למרקם עור נעים במיוחד, 129 שקל לשניהם יחד במארז, SABON
3. לשיער: שמפו + מסכה + תחליב לחיזוק ושיפור איכות השיער, 445 שקל לשלושתם יחד במארז, קרסטס

עיניים שלי

בעיניי, משקפי שמש הם מוצר צריכה בסיסי, כלומר כזה שצריך אותו כל השנה. אבל מה לעשות שבאופן טבעי בקיץ הנחיצות של זוג כזה עולה. ואם נוסיף למשוואה את השימוש היומיומי בהם, התוצאה די ברורה: זוג חדש הוא כמעט צו השעה. על המדפים תמצאו לא מעט גרסאות שנעות על הציר שבין קלאסי (שחור פלסטיק, טייסים וכדומה) לטרנדי (מסכה, עדשות צבעוניות ועוד) ובין זול ליקר, וכל מה שנותר זה פשוט ללכת למדוד ולמצוא את האחד שלכן.