מהפכה של שמחה? לא ממש. משטרת ישראל הודיעה לעומר אדם שהופעותיו המתוכננות להיערך ב-15 וב-16 באפריל בפארק הירקון לאמאושרות עד שיוסדרו ענייני הבטיחות, זאת בשל המלחמה.
במכתב רשמי שנשלח להפקה בתחילת השבוע ופורסם לראשונה ב-ynet, המשטרה הודיעה כי ההופעות בתאריכים הללו אינן מאושרות, נכון לעכשיו. לפי גורמים במשטרה, המצב הביטחוני לא מאפשר לקחת סיכונים, והם מונים כמה בעיות מרכזיות שדורשות פתרון. "אנחנו ביקשנו למצוא צירי מילוט חירום לקהל, מתוך הפארק ומחוצה לו. צריך לקחת בחשבון שבגלל עבודות הרכבת הקלה בסמוך לרכבת שקרובה לפארק הירקון ישנה רק כניסה ויציאה אחת מתחנת הרכבת. אנחנו יודעים מניסיון שהופעות של עומר אדם מביאות עשרות אלפים שנעים ברכבות. עלול להיווצר עומס כבד מדי".
1 צפייה בגלריה
yk13879350
yk13879350
(צילום: שרון רביבו)
במשטרה מוסיפים כי בתאריכים שבחר אדם ישנם עוד אירועים בקרבת פארק הירקון שייצרו עומס גדול, בתוספת לעשרות האלפים שצפויים להגיע להופעות של הזמר, וביקרו את התנהלות ההפקה: "קבעו עובדה. מכרו כרטיסים ולא שאלו אותנו בכלל. אם יש סכנה, ולו הקטנה ביותר, שמישהו ייפגע - לא נאשר את קיום ההופעות". על פי ההערכות, לכל מופע של עומר אדם צפויים להגיע 30 אלף איש. גורמים שעבדו בעבר בפארק הירקון מעריכים כי הנושאים הללו ייפתרו.