"מדובר בטרגדיה נוראית בערב החג", סיפר תושב נצרת. "אין מילים לתאר את האסון. התושבים נמצאים בערב החג ופתאום נפל עלינו הרצח המזעזע והנורא הזה"
שלושה בני אדם נרצחו ועוד שלושה נפצעו באירוע ירי אמש בנצרת. מצבו של פצוע נוסף מוגדר אנוש, פצועה נוספת פונתה לבית חולים במצב קשה ואישה כבת 70 נפצעה באורח קל עד בינוני. המשטרה הוזעקה למקום האירוע ופתחה בחקירת נסיבות הירי. לפי החשד, גבר ירה בבני משפחתו - ולאחר מכן התאבד.
1 צפייה בגלריה
yk13879250
yk13879250
(זירת הפיגוע, אמש)
שלושת הנרצחים הם גיסו של היורה, אחיו של הגיס ודודם של השניים. הפצועות הן אמו ואחותו של היורה, תושב היישוב אכסאל שליד נצרת.
הדיווח על תקרית הירי התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 19:20. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזנקו למקום האירוע והחלו להעניק טיפול רפואי לשבעה פצועים, שחלקם היו מחוסרי הכרה. הצוותים נאלצו לקבוע במקום את מותם של שלושה גברים כבני 40, ופינו לבית החולים שני פצועים במצב אנוש, תוך פעולות החייאה. הפצועים פונו לבתי החולים האנגלי והאיטלקי בנצרת ולבית חולים העמק בעפולה.
פרמדיק מד"א, רומן בלמן, סיפר: "מדובר בזירה מורכבת עם שבעה נפגעים. ראינו נפגעים מפוזרים בזירה במרחק של כ-200 מטר בניהם. שלושה גברים כבני 40 היו מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום". לדבריו, "גבר כבן 65 וגבר כבן 40 שכבו מחוסרי הכרה, גם הם עם פציעות חודרות. העלינו אותם לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים.
"אישה כבת 40 שכבה בהכרה מלאה עם פציעות חודרות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה. בנוסף, טיפלנו באישה כבת 70 בהכרה מלאה עם פציעה בגפיים ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי טיפול כשמצבה מוגדר בינוני", הוסיף.