עוד סוף שבוע קשה בחברה הערבית: גבר בן 30 נרצח ועוד ארבעה נפצעו ביום שישי באירוע ירי בכפר יאסיף. שניים מהפצועים במצב קשה, ובהם בנו בן השלוש של הנרצח. כוחות המשטרה הוזעקו לזירה, ופתחו בחקירה. באירוע קשה נוסף שהתרחש בסוף השבוע, צעיר בשנות ה-20 לחייו וגבר בשנות ה-30 לחייו נורו למוות בעוספיה.
על פי החשד, הרקע לירי בכפר יאסיף שבו נרצח תאיר ושאחי (30) הוא סכסוך בין ארגוני פשיעה - סכסוך שכבר הוביל להירצחם של כ-13 בני אדם, בהם גם קורבנות חפים מפשע.
3 צפייה בגלריה
yk13883755
yk13883755
(תאיר ושאחי)
במרכז הרפואי לגליל מסרו כי הפעוט הועבר לחדר ניתוח. בסיום הניתוח נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייו, אך מצבו קשה. הפצוע השני שמצבו קשה הוא גבר כבן 30.
שני פצועים נוספים באירוע בכפר יאסיף, בני 35 ו-29, מוגדרים במצב בינוני.
באירוע ירי קטלני נוסף שאירע בסוף השבוע במועצה המקומית עוספיה שעל הר הכרמל, נורו למוות חליל כיוף, בשנות ה-30 לחייו, ותאמר עטשה, צעיר בשנות ה-20 לחייו.
השניים נפצעו באירוע הירי באורח אנוש, ופונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים כרמל בחיפה - אך צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותם. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה.
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 54 בני אדם, בהם תשעה מתחילת החודש. המשטרה פיענחה עד כה חמישה מקרי רצח. בשנה שעברה עמד מספר הנרצחים בחברה הערבית ביום זה על 46.