פיקוד העורף עידכן אמש את ההנחיות לציבור, ולפיהן ביומיים הקרובים ניתן יהיה לקיים התקהלויות עד 1,000 איש בלבד, אבל במינהלת הליגות בכדורגל החליטו לא לקחת סיכון וקבעו כי המשחקים היום ומחר יתקיימו ללא קהל.
מדובר במשחקי ליגת העל היום: הפועל ירושלים – מכבי פ"ת (19.00), הפועל חיפה – בני-ריינה (19.45), מ.ס אשדוד – מכבי נתניה (20.00) ובמשחק מחר (20.30) בין הפועל באר-שבע למכבי ת"א. בנוסף, בהתאחדות הודיעו כי גם משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים היום בפ"ת – הפועל ירושלים מול מ.כ רמה"ש (16.00), קריית-גת נגד אס"א ת"א (19.30) - ייערכו ללא קהל, וכך גם משחקי הליגות הנמוכות. כל משחקי מחלקות הנוער מבוטלים.
1 צפייה בגלריה
yk13883713
yk13883713
(אוהדי פ"ת אתמול | צילום: עוז מועלם)
יו"ר מינהלת הליגות ארז כלפון אמר: "בשל העובדה שמדובר באיומים חדשים על מדינת ישראל, שאנו עוד לא יודעים מה היקפם והשפעתם, הוחלט שלא לאפשר הכנסת קהל למשחקים ביומיים הקרובים. אנו נמשיך להיות בקשר עם פיקוד העורף ומשטרת ישראל ונעדכן את הקהל והקבוצות לגבי המשך התנהלות המשחקים".
ההגבלות תקפות כמובן גם לגבי משחקי הכדורסל היום בליגת העל לגברים - בני הרצליה מול הפועל חיפה (18.40), הפועל ת"א נגד מכבי ר"ג (20.40) - והמשחק בגמר הפלייאוף לנשים מחר בין אליצור רמלה להפועל לב ירושלים. ממינהלת הליגה בכדורסל נמסר: "אנחנו כפופים להנחיות פיקוד העורף, ונפעל בהתאם בכל המשחקים". כזכור, בפעמים הקודמות שבהן היו הגבלות כאלה של פיקוד העורף, כמו בתחילת המלחמה, משחקי ליגת העל נערכו ללא קהל.