• דסק הפרסום של בועות מדווח כי מלכת היופי לשעבר של ישראל, נועה כוכבא, תוביל את קולקציית אביב-קיץ של יהלומי פוזיילוב מקניון רמת-אביב. כוכבא גויסה למילואים במהלך המלחמה ולקחה חלק בהסברה הישראלית. היא צפויה לקבל כמה עשרות אלפי שקלים.
המקורות של ברק בכר בעוד עולם הספורט עסק בהרחבה בחוזה החדש שלו כמאמן מכבי חיפה, ברק בכר הגיע להרצאה על ניהול ומנהיגות בפני הנהלת חברת מקורות בראשות יו"ר הדירקטוריון יצחק אהרונוביץ' ומנהל מרחב צפון, יואב דקל. אחיו של ברק, זוהר בכר ז"ל, היה בכיר בחברה ונפטר כתוצאה ממחלה קשה. בקהל היו האם חנה בכר וכן דנה בכר, מנהלת איגוד ערים כינרת, אלמנתו של זוהר.
1 צפייה בגלריה
yk13886324
yk13886324
(צילום: מקורות)
• לפני 11 שנה הקימו מישאל חשין ז"ל ורות חשין תבדל"א את בית שניאור-מרכז אתגרים בפארק הירקון בת"א, לזכר בנם שניאור ז"ל שנהרג בתאונת פגע וברח כשרכב על אופניו. המרכז משמש לפעילות ספורט אתגרי של עמותת אתגרים, המסייעת למתמודדים עם מוגבלויות, ונדרש לעבור למקום אחר בשל עבודות הרכבת הקלה. בסיוע עיריית ת"א נחנך המרכז מחדש בגני יהושע.
• פלאפון הוציאה לדרך את ליבת רשת דור 5 העצמאית ואת רשת 5G MAX בהשתתפות המנכ"ל אילן סיגל ומנכ"ל אריקסון ישראל, אלון ברמן.
ליאור פוני, מנכ"ל DELL ישראל, אירח את נתי אמסטרדם, מנכ"ל Nvidia ישראל ואת עמית ויסוצקי, מנהל השיווק של אינטל, לדיון בנושא יישום יכולות בינה מלאכותית בארגונים.
נריה זינגבוים, בנה של בעלת תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים, נישא לבת זוגו הדר ישראלי. מוטי זינגבוים, אבי החתן, שר תפילה לשלום חיילי צה"ל ולשובם של החטופים. במעמד החופה שרו בני משפחת גרינגליק, משפחתו של שאולי גרינגליק ז"ל, שנפל בקרבות בעזה והיה חברו הטוב של נריה. יהי זכרו ברוך.
• דסק האופנה שלנו מדווח כי המעצבת מיטל כרמלי הוציאה לדרך את קולקציית אביב 2024 של המותג ביצירתה MC, בתצוגת אופנה שאותה ליווה לא פחות מעידן רפאל חביב. מי משמכיר את חביב יודע שהוא לא בדיוק האיש שמגיע לאירועים כאלה, ולכן זה המקום להוסיף שהוא האח הצעיר של מיטל.
שירי הייסר ואסף גריס קודמו למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום ראובני-פרידן. זיו קורן וניב חורש ימשיכו כמנכ"לי הקבוצה כולה.
בני ואלכס שוילי, בעלי "סרטי שובל", הזמינו את ילדי עמותת מל"י למען ילדים ונוער בסיכון ומשפחות של מפונים להקרנה בסינמה סיטי גלילות של "הכלב והחתולה - המרדף המטורף". היו: אמיר שורוש ומיקי מוכתר שמדבבים בסרט ועוד.
• בדרך כלל זה אירוע שגרתי. חברת נירלט מוציאה קטלוג צבעים חדש ומזמינה את ידידיה. אלא שהפעם המשמעות אחרת. המפעל המרכזי בניר עוז נהרס בטבח 7 באוקטובר והנזק היה קשה. תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק של נירלט ושרון פרגר לשם, מנהלת קשרי האדריכלים של החברה, היו נרגשות במיוחד כשאירחו את קהל האדריכלים והמעצבים: "אנחנו עם הפנים קדימה, מתמודדים עם האתגרים".
בקטנה
• ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה מאיר צור אירח את אלן ויידור, בנם של התורמים היהודים ארווין ולוטי ויידור מאוסטרליה.
• רב בריח והמעצבות ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין ערכו מפגש בוקר לאדריכליות באולם התצוגה בדיזיין סנטר בבני-ברק.
• רובל חדשנות תרמה ערכות של "סיפור יציאת מצרים" לגני תקשורת של עמותת "אותי".
נחום טבת זכה באות הוקרה "מחברת הזהב" של בצלאל ירושלים, שיזם האמן יוסף קריספל. (חבצלת דמארי)
• בימים אלה יוצאת לאור הגדת החופש שהפיקה עמותת "ילדים בסיכוי" לרגל חג הפסח – הגדה חברתית שהכנסותיה קודש לילדים בסיכון המתגוררים בפנימיות וכאלו שחוו משברים מאז 7 באוקטובר. (חבצלת דמארי)
• משלחת תורמים מקהילת ניו-אינגלנד הגיעה לביקור הזדהות בישראל מטעם ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF).
• עופר הקניון הגדול בפ"ת אירח 200 סלבס ואנשי עסקים לבכורה של הסרט על איימי ויינהאוס.
מינויים
ניר אילני מונה למנכ"ל קבוצת קליל.
רני בנדר מונה ליו"ר החברה הכלכלית לחיפה.
מתן קוטאי מונה לראש המטה באורון נדל"ן.
שרון עזרא מונה למנכ"ל ONE City מקבוצת וואן טכנולוגיות.
דניאל שמעוני מונה לסמנכ"ל החטיבה העסקית של בזק.
מאיר בינג מונה למנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה.
רוית קלוד מונתה למנכ"לית FOX HOME.