• רשת מתחמי העבודה SOK – פתחה מתחם חדש בפרויקט MILLENNIA צמוד לתחנת הרכבת משה דיין בראשון-לציון בשטח כולל של כ-7,000 מ"ר ובהשקעה של כ-30 מיליון שקל. SOK בבעלות איגור ריבקוב ואיריק אליארוב פועלת במוסקבה, סנט-פטרסבורג וקזאן.
פותחים: רשת קפה גרג פותחת סניף דגל מחודש בשדרות, לאחר שהסניף הקודם נסגר בעקבות המלחמה. ההשקעה בסניף המחודש נאמדת ב-550 אלף שקל. הוא ממוקם במול 7 ומשתרע על שטח של כ-200 מ"ר, עם 100 מקומות ישיבה. * iDigital פותחת סניף חדש בקניון עיר ימים, נתניה, בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים ו-122 מ"ר אולם תצוגה.
הפדרציה היהודית של ניו-יורק בישראל הודיעה על השקעה של 40 מיליון שקל נוספים לתמיכה ביישובי קו העימות בצפון. הפדרציה ממשיכה לתמוך מאז תחילת המלחמה ביישובי קו העימות בדרום ובצפון ובתושבים המפונים בהיקף מצטבר של 315 מיליון שקל מתוך 700 מיליון שקל שגייסה.
• דירקטוריון חברת החשמל, בראשותו של היו"ר דורון ארבלי, אישר את מינויו של לאוניד גיטניק לסמנכ"ל חטיבת הפרויקטים ההנדסיים.
• חברת דיפ אינסטינקט (Deep Instinct), חברת הסייבר הישראלית המבוססת AI, נכנסה השבוע למקום החמישי ברשימת 20 חברות הבינה מלאכותית בסייבר ברשימה השנתית של המגזין היוקרתי האמריקאי CRN . דיפ אינסטינקט הוקמה על ידי גיא כספי ב- 2010 ועובדת בישראל ובארה"ב בגישה של מניעה תחילה, לעצירת תוכנות כופר ותוכנות זדוניות באמצעות מידה עמוקה וטכנולוגית AI.