הימים שלפני פסח נחשבים ימי שיא בענף התיירות היוצאת. נכון למצב הביטחוני הנוכחי, כדאי להפעיל ביטוח נסיעות כמה שיותר סמוך למועד רכישת הכרטיסים.
1 צפייה בגלריה
ביטוח נסיעות לתאילנד
ביטוח נסיעות לתאילנד
ביטוח נסיעות לתאילנד
איך בוחרים את הביטוח המתאים ביותר עבורנו והאם המחיר הוא הפקטור המנצח בהשוואה בין הספקיות השונות בשוק ביטוחי נסיעות לחו"ל?
ובכן, רובנו לא בודקים לפני טיסה לחו"ל מה הן כל האופציות שעומדות לרשותנו ולא משווים בין הכיסויים השונים שמציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל.
הביטוח מורכב מסעיפים שונים, כמו איתור, חילוץ, כיסוי רפואי, כיסוי ביטול טיסות ועוד. אלה משפיעים על המחיר ועל היקף הכיסוי. הפערים במחירים משמעותיים ויכולים להגיע עד ל-50%, כך שמשפחה יכולה לחסוך סכומים ניכרים של בין 200 ל-600 שקל על פוליסת הביטוח בחופשה. מפספורטכארד שיצאו היקרים ביותר בבדיקה הסבירו כי המחיר כולל שירותים נוספים משמעותיים, הניתנים ללא תוספת תשלום כמו החזר של עד 1000 דולר בעיכוב קבלת כבודה או כניסה חינם לטרקליני עסקים בעת איחור בטיסות.
לדברי קרן לובינסקי דורון, חתמת ראשית ב-Wobi, "צריך לשים לב לעלות הביטוח, גובה הכיסוי, גובה השתתפות עצמית והתאמה של הכיסויים לצרכים המסוימים הרלוונטיים לאופי הטיול. יש לוודא שהכיסוי אכן מספק הגנה מתאימה למצבי חירום וסיכונים פוטנציאליים ביעד ולבצע השוואה פשוטה ומהירה בין החברות".
אז על מה כדאי לתת דגש?
1. מהירות קבלת החזרים מהביטוח. 2. שירות טלפוני זמין 24/7 או אפליקציה לשירותי חירום. 3. האם יש כיסוי לביטול/קיצור טיסה, ואם יש, לוודא אילו אירועים הוא כולל ומה ההשתתפות העצמית. 4. יש פוליסת ביטוח נסיעות שמכסה את עלויות הביטול או השינוי של הטיסה במקרה של קריאה למילואים. 5. כבודה - הכיסוי אינו כולל גניבה של ציוד אלקטרוני כמו מחשב נייד, מצלמה, טאבלט וטלפון סלולרי, ועליהם יש לרכוש כיסוי נפרד. 6. ביטוח רכב שכור - מכסה נזק או גניבה, ביטוח הנוסעים ברכב מפני נזקי גוף וביטוח צד ג’ במקרה של פגיעה בגוף או רכוש. עלות הכיסוי דרך חברות ההשכרה נע בין 16 ל-20 דולר ליום. לעומת זאת, רכישת הכיסוי במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל ברוב החברות בישראל תגיע לעלות של 8 דולר ליום בלבד.