הרופאים בבית החולים גליל בנהריה ממשיכים להיאבק על חייו של סרן (במיל') דור זימל, שנפצע אנוש בתקיפת כטב"מ הנפץ ביישוב ערב אל-עראמשה בשבוע שעבר.
אלון, אביו של דור, סיפר כי "הרופאים אומרים שמה שנותר זה להתפלל. הוא במצב שצריך רק להתפלל. מאות אלפים מתפללים בכל העולם. להתפלל לרפואת דור זימל בן שרון ואלון".
1 צפייה בגלריה
yk13894043
yk13894043
(החתונה תוכננה לחודש הבא. זימל)
לדברי האב, "דור הוא סמ"פ בנח"ל. ב-7 באוקטובר הוא גייס את עצמו ואסף את כל החבר'ה של הפלוגה. מאז הוא היה בגבול הצפון. הוא השתחרר מהמילואים בפברואר וחזר תוך כמה שבועות. יצא מהמילואים עם צו 8 לפעם הבאה. ביום חמישי טיל ראשון פגע במתנ"ס שבו היו החיילים. הם היו שם בהפוגה לפני פעילות. נחו, אכלו קצת, שיחקו פינג פונג. דור נפגע מהטיל הראשון. הפגיעה שלו הייתה קשה מאוד. הגיעו כוחות חילוץ ואז נורו עוד כטב"מים.
דור ושיר אמורים להתחתן בחודש הבא. דור הציע לבת הזוג נישואים וקיבל במתנה את טבעת האירוסים שנתרמה על ידי משפחתו של אדיר מסיקה, שנרצח בפסטיבל נובה. אדיר המשיך את העסק המשפחתי של עיצוב תכשיטים, ולזכרו החליטה המשפחה להעניק טבעות אירוסים חינם לחיילים.
בתוך כך, לפחות 15 רקטות נורו אתמול לעבר הגליל. כוחות חיזבאללה פגעו בבית במושבה מטולה באמצעות ירי שני טילי נ"ט. נזק רב נגרם לבית, לא היו נפגעים במקום. גם שלשום ירו חוליות חיזבאללה בגבול טיל נ"ט, על רכב צבאי בתוך מטולה. על פי הודעת ארגון הטרור, התקיפה בוצעה בתגובה לתקיפות ישראליות בעיירות עיתא א-שעב, כפר כילא ואל-ג'בין.