רב-סרן (מיל') דור זימל, בן 27 מאבן יהודה, שנפצע אנושות בתקיפת כטב"ם הנפץ ביישוב ערב אל-ערמשה בגליל המערבי בשבוע שעבר, נפטר מפצעיו במרכז הרפואי לגליל בנהריה.
רס"ן זימל ז"ל שירת כסגן מפקד פלוגה בגדוד 8103, חטיבת עציוני (6). הלווייתו תתקיים היום ב-12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין באבן יהודה.
1 צפייה בגלריה
yk13896059
yk13896059
(רס"ן (מיל') דור זימל ז"ל)
אביו של הקצין, שהיה אמור להתחתן בעוד כחודש, סיפר אחרי פציעתו: "דור הוא סמ"פ בנח"ל. ב-7 לאוקטובר הוא גייס את עצמו ואסף את כל החבר'ה של הפלוגה. מאז הוא היה בגבול הצפון. הוא השתחרר מהמילואים בפברואר וחזר תוך כמה שבועות. יצא מהמילואים עם צו 8 לפעם הבאה".
על התקרית עצמה סיפר האב: "ביום חמישי בשעה 13:15 התחיל כל הסיפור. טיל ראשון פגע במתנ"ס שבו היו החיילים בערב אל-ערמשה. הם היו שם בהפוגה לפני פעילות. נחו, אכלו קצת, שיחקו פינג פונג. דור נפגע מהטיל הראשון. הפגיעה שלו הייתה קשה מאוד. הגיעו כוחות חילוץ ואז נורו עוד כטב"מים. היה קושי לחלץ את הפצועים".
דור ובת זוגו שיר, היו אמורים להתחתן בחודש הבא. דור הציע לה נישואים וקיבל במתנה את טבעת האירוסים שנתרמה על ידי משפחתו של אדיר מסיקה, שנרצח בפסטיבל נובה. אדיר המשיך את העסק המשפחתי של עיצוב תכשיטים, ולזכרו החליטה המשפחה להעניק טבעות אירוסים חינם לחיילים.