מינוי: עו"ד ברוך כצמן מונה ליו"ר ועדת ההתמחות ויו"ר ועדת בתי המשפט במחוז תל-אביב של לשכת עורכי הדין.
1 צפייה בגלריה
yk13901722
yk13901722
(עו"ד ברוך כצמן | צילום: אוראל כהן)
כנס: היום צפוי להתקיים כנס בנושא "הליך הפונדקאות בישראל: תמורות משפטיות ועבודת הוועדה הממשלתית לאישור הסכמי פונדקאות", בהובלת המרכז הקליני "משנה" למשפט וחברה במסלול האקדמי המכללה למינהל.
אירוע: השלוחה הישראלית של פירמת עורכי-הדין הבינלאומית DLA Piper, יחד עם משרד עורכי-הדין הגלובלי BCLP ומשרד עורכי-הדין הישראלי גורניצקי ושות', ערכו לאחרונה אירוע לרגל יום האישה הבינלאומי. באירוע דנו המשתתפות על תפקידן המשמעותי של נשים ישראליות בקהילת הנשים הבינלאומית, במיוחד מאז אירועי 7 באוקטובר.
פרו בונו: עמותת הבוגרים של היחידה המובחרת של חיל ההנדסה הקרבית יהל"ם, שנמצאת בחוד החנית של הלחימה בעזה, בחרה במשרד עורכי הדין ש. פרידמן אברמזון ושות' לצורך ייעוץ וליווי משפטי. המשרד יעשה זאת פרו בונו.
שותפה: פירמת עורכי הדין שבלת ושות' הודיעה על צירופו של צוות מכרזים, הכולל את עו"ד רונית ניידרמן כשותפה בפירמה. עימה מגיעה עו"ד מעיין ברג.
סרט: עו"ד ענת בירן, מייסדת ובעלת משרד ענת בירן — עורכי דין, הזמינה את עובדי המשרד ואורחים נוספים להקרנת סרט הקולנוע הישראלי "בית", בכיכובה של ירדן תוסייה כהן — כלתה לעתיד של בירן.
פורום: משרד עורכי הדין EBN – ארדינסט, בן נתן, טולידאנו, הודיע על השקת פורום ESG. תחום ה-ESG עוסק ב-3 נושאים עיקריים למדידת הקיימות וההשפעה החברתית של ארגון – סביבה, חברה וממשל תאגידי. הפורום ישמש משקיעים להנגשת הנושא לקהל רחב יותר.