ברגעים רבים העונה היה נראה שהפועל ירושלים הולכת לאיבוד, אבל בתקופה האחרונה הקבוצה של יונתן אלון פשוט לוהטת. האדומים רשמו אתמול ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 85:103 בפיס ארנה על אילת, בדרך להבטחת המקום הרביעי בבית העליון. ליוואי רנדולף (22 נקודות) וקאדין קרינגטון (16) הובילו את ההתקפה המקומית, יובל זוסמן (17) המשיך בקו השיפור. ג'רמי סנגלין (27 נקודות) הוביל קאמבק אילתי ברבע השלישי, אבל ירושלים פתחה מבערים בעשר הדקות האחרונות.
הרגע המרגש של הערב היה חזרתו של נועם דוברת לפרקט אחרי היעדרות של שנה וחצי בגלל פציעה והליך שיקום ארוך. הרכז בן ה-21 שיחק שבע דקות ולא קלע, אבל בירושלים מאמינים שיצליח להיות פקטור משמעותי עוד העונה. וזו לא הייתה הבשורה היחידה של המארחת אתמול: המתאזרח אלכס טיוס (36), שהיה שותף לזכייה של מכבי ת"א ביורוליג לפני עשר שנים, סיכם בקבוצה. בעונה האחרונה שיחק הסנטר במדי רונה הרוסית.

דדאס פירק בבכורה

אקס חולון סטפנוס דדאס, בבכורה חלומית על הקווים של הפועל ת"א, חגג 63:102 בנס-ציונה, שרשמה את אחת מתצוגות הנפל הגדולות בתולדותיה. תומר גינת בלט עם 19 נקודות, מול 15 של ראלי אולקינס.
לאומית. רבע גמר הפלייאוף, משחק 1: נהריה - רעננה 91:84, רחובות - אשקלון 66:68, גלבוע/גליל - ראשל"צ 77:84. (ספי פסטרנק)
שחייה פראלימפית. מארק מליאר זכה במדליית זהב ב-100 מטר חופשי באליפות אירופה, עם שיא ישראלי (59.49 שניות). איאד שלבי זכה בארד ב-200 חופשי. (אברהם תשובה)
התעמלות מכשירים. הנבחרת עלתה לגמר אליפות אירופה מהמקום השביעי. בנוסף, ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר הקרקע מהמקום הראשון, אלכס מיאקינין עלה לגמר המתח מהמקום השישי ואיליה ליובימוב הגיע לגמר סוס הסמוכות מהמקום השמיני. (סתיו איפרגן)