מכבי פ"ת שלום. מחרתיים, בשעה טובה, תפגשו את נוף-הגליל בחצי גמר הגביע. אמנם מדובר בקבוצה מהליגה השנייה, ועוד כזו שלא תעלה השנה לשום מקום, ובכל זאת, למקרה שלא עקבתם, כמה דגשים.
מדובר בקבוצה בכושר הטוב ביותר כרגע בלאומית. הדיחה את קריית-שמונה מהגביע, נתנה שלוש לבני-יהודה לפני שבוע, וראיתם את החמישייה נגד הרצליה בשישי? אין פה מקרה, זה משקף. עכשיו אני יודע, אתם לוקחים ברצינות כל משחק, ולומדים לעומק את היריבה. ומי מזלזל, מה מזלזל. ומי בא כבד מהמימונה. כל מה שנהוג לומר בכדורגל מקצועני.
ובכל זאת, ברשותם, מעבר קליל, לראות שלא פיספסנו כלום, ברמת הצ'קליסט. ג'ניה ברקמן, בלם ופיבוט נוף-הגליל, פנדליסט מחונן? צ'ק. סמיר פרהוד, חלוץ עולה, בנו של חנא האגדי? צ'ק. ג'בייר בושנאק, עוד חלוץ עולה, כושר אש, צמד בשישי? צ'ק. מוטי איוניר, מאמן, אחד שיודע להציב קבוצה, במקרה של פדיחה תפגשו אותו חד בעמדת הראיונות? צ'ק.
ˆ ˆ ˆ
תשיגו לי בהול את הסוכן של רווה אסייג מעכו. חייב לומר לו שיש לנו יהלום ביד. נדל"ן של מגדלים. ערמות של ביטקוין. האמת, הרביעייה שנתן אסייג נגד כפר-קאסם די מטעה. זו לא רביעייה של יכולת סוף העולם שמאלה, אלא בעיקר של כדורים שנפלו לרגל. פעם פנדל; פעם דרדל'ה שפגע בדרך ברגליים כמו בפינבול, ואיכשהו נכנס; פעם הגבהה שנוחתת יפה על הימין; ופעם ריבאונד ממטר וקצת.
גם גולים שנופלים לרגל זה על הכיפאק. במיוחד כשלעכו נגמרה העונה, ואפשר לנצל את הזמן הפנוי להשבחת חוזים. אסייג, בכל מקרה, כבר עומד על 14 כיבושים. סוכן שלנו, זה הזמן להכות בסלע.
ˆ ˆ ˆ
מישהו, מתישהו, החליט על פלייאוף עליון ותחתון. הרימו מחיצת גבס בין שני חצאי ליגות. סיידו, צבעו. והכל כדי להרוויח כמה משחקי עונה. למשל קצפת של מקום ראשון נגד שני. אבל אז 0:0. במקרה, תוצאה ששתי היריבות חיות איתה מעולה. אוהדי הכדורגל פחות. לא נורא קריית-שמונה ובני-יהודה, שיהיה לכן לבריאות. במחזור הבא, בכל אופן, טבריה מחכה לבני-יהודה. והיא אש. אפשר להזיע מרוב שהיא נצמדת. 0:0, תרשמו לעצמכם, לא יהיה שם.
ˆ ˆ ˆ
בני-יהודה - קריית-שמונה 0:0. אום אל-פאחם - טבריה 2:0. יעקב אבבה (27), אחמד עאבד (70). נוף הגליל - הרצליה 0:5. יבגני ברקמן (2 בפנדל), בן מיזן (14), ג'בייר בושנאק (45, 80), קווין ריינשטיין (64). רמה"ש - יפו 2:4. רוי מליקה (27), שון עדרי (40), בן הדדי (56, 64); יקיר זילברמן (13), דני עאמר (82). עכו - כפר-קאסם 2:5. רווה אסייג (40 בפנדל, 57, 69, 78), גיתי סופיר (51); אסיל כנאני (3), פאדי זיידאן (62). כפר-סבא - ר"ג 2:2. ארי כהן (62), רז ברוכיאן (86); שגיא דרור (6), הוד מסיקה (28). נס-ציונה - שפרעם (ירדה ליגה) 2:2. סינטיהו סלליך (69), ליאל צ'אנה (82); מוחמד אבו ראס (27 בפנדל), סיריל צ'אמבה (52). עפולה - ראשל"צ 0:2. ליאם חרמש (71), אפיק כהן (96). (ספי פסטרנק)