עד כמה ה-0:2 של אברטון על ליברפול ברביעי בערב היה ענק עבור הצד הכחול של העיר? התוצאה הבטיחה כמעט סופית את ההישארות בליגה של הקבוצה ש-8 נקודות הופחתו ממאזנה; זו הייתה הפעם הראשונה בה הטופיז ניצחו בדרבי ביתי מאז אוקטובר 2010, כשמאז השיגו רק עוד ניצחון אחד על האדומים; והם גרמו נזק עצום לליברפול. אתמול, אחרי שליברפול סיימה ב-2:2 מול ווסטהאם, יורגן קלופ הבין: זה גמור.
דווקא אחרי שרוב הסגל החלים ממכת הפציעות המאסיבית, ליברפול גמרה לעצמה את עונת הסיום של קלופ. תוך חודש וקצת היא הודחה מהגביע האנגלי בדרמה מטורפת מול מנצ'סטר יונייטד, לקחה רק חמש מ-15 הנקודות האפשריות האחרונות בליגה, וברבע גמר הליגה האירופית הובסה 3:0 בבית מול אטאלנטה, כשהניצחון בגומלין לא עזר.
לארסנל הראשונה יש 77 נקודות ומשחק חסר. למנצ'סטר סיטי השנייה 76 ושני משחקים חסרים. ליברפול עם 75, שלושה מחזורים לסיום. באנגליה כבר מדברים עליה בהקשר של ארנה סלוט, מאמן פיינורד שסיכם על הצטרפותו בקיץ. את הדיבורים על התואר משאירים לשתי האחרות.
גודס לוהט. אם הליגה הייתה נפתחת לפני חודש וחצי, הפועל חיפה הייתה בצמרת הגבוהה, אבל האדומים חפרו בור גדול מדי, והניצחון השישי בשבעה משחקים, 76:83 שלשום על גליל עליון, מספיק למקום השמיני לקראת פתיחת הבית התחתון. דקארי טאקר (21 נקודות) ודניאל רוזנבאום (15), שני אקסים של גליל שנתנה פייט יפה עם שני זרים בלבד, כיכבו מול 21 של רועי הובר.
הפועל ת"א. המועדון שילם למכבי ר"ג את סעיף השחרור וצירף את אייזיאה מיילס. (אפרת עמורבן)
כדוריד. האלופה מכבי ראשל"צ ניצחה בדרבי 33:35 את הפועל, השלימה 1:2 ותשחק מול רמה"ש בסדרת הגמר (הטוב מ-5). (ספי פסטרנק)
שחייה פראלימפית. איאד שלבי זכה בזהב ב-50 מטר גב באליפות אירופה, בעוד מארק מליאר לקח ארד ב-200 מעורב. (אברהם תשובה)